Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:55:29 GMT

لزوم ترویج سبک زندگی فاطمی و عفیفانه در جامعه

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۴۴۲۷

لزوم ترویج سبک زندگی فاطمی و عفیفانه در جامعه

فرشته پازوکی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر، مسئولیت بانوان و مادران را بسیار سنگین دانست و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی مناسبی برای زنان به شمار می‌رود و توانست فرزندانی تربیت کند که نقش عظیمی در جهان و دنیا داشته باشند.

وی با عنوان اینکه امروز زنان، دختران و مادران با تاسی از حضرت زهرا (س) جایگاه و مقام زنان را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: یکی از هجمه‌های دشمن درحوزه زن و خانواده این است که مسیر الگودهی انحرافی و با ترویج سبک زندگی غربی، بی عفتی، بی حجابی، تجمل گرایی و تفرج گرایی، زنان را دچار انحراف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه هدف بسیج جامعه زنان این است که فرهنگ و سبک زندگی فاطمی را برای زنان و دختران در جامعه نهادینه کنیم و در قالب نشست‌هایی با زنان و بانوان و نخبگان، هیئت‌های اندیشه ورز، آسیب‌های زنان و خانواده را در استان احصاء کردیم.

پازوکی تربیت بانوی تراز انقلاب و ترویج سبک زندگی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف دشمن فروپاشی خانواده و بی اثرکردن نقش تربیتی زنان و دختران است از این رو یکی از برنامه‌های مهم برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) است.

وی از عقد تفاهمنامه در حوزه زنان و خانواده خبر داد و گفت: این تفاهمنامه در قالب عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی، تربیت کودک مهدوی، افزایش جمعیت و غیره منعقد شده است.

وی افزود: بیش از سه هزار عنوان برنامه در ۵۰ شاخص در استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5408371

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران بسیج جامعه زنان حضرت فاطمه س بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و یخبندان برف روبی سیل کرمان آمار کرونا اردبیل عکس استانها دهه فجر حضرت زهرا سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند