Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم ملی در مورد شرایط اردوی جدید و نفرات دعوت شده صحبت کرد.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سپاهان مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر و اعتراض شدید هواداران این تیم به وضعیت موجود و کادرفنی اظهار داشت: در مورد سپاهان باید بگویم که با توجه به شرایط هواداران حق دارند از نتایج کسب شده ناراضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال هم تیمی با توجه به شرایط و امکانات و زیرساخت و مدیریت و داشته‌هایش یک سطح انتظاری ایجاد می‌کند و وقتی آن سطح انتظار برآورده نشود این نارضایتی ها ایجاد می‌شود و من حق را به هواداران سپاهان می‌دهم.

وی در مورد اینکه در حال حاضر برای بهبود اوضاع سپاهان باید چکار کرد، گفت: به نظر من هنوز اتفاق خیلی بدی در خصوص سپاهان رخ نداده که بگوییم این تیم دیگر شانس قهرمانی ندارد و اگر نگاه کنید آنها هنوز در کورس هستند و یکی از سه تیمی هستند که شانس قهرمانی دارند. سپاهان توانایی بازگشت به مسابقات را دارد و هنوز یک نیم فصل باقی مانده است و نباید از الان همه چیز را از دست رفته ببینند.

سرمربی اسبق سپاهان که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد در مورد اینکه شاگرد سابقش محرم نویدکیا در این یک سال و نیم سرمربیگری چه سطحی از توانایی را از خودش نشان داده؟ گفت: من در مورد اشخاص نمی‌خواهم صحبت کنم ولی یک موج جدیدی از سرمربیان جوان وارد فوتبال شدند که در حال آزمون و خطا هستند و تجربه کسب می‌کنند و رفتار جامعه فوتبال با اینها آینده فوتبال ایران را ترسیم خواهد کرد. اینکه بخواهیم یک مربی را بیش از حد بزرگ کنیم و بالا ببریم کار اشتباهی است و به او ضربه زدیم و اگرهم بخواهیم بی دلیل دست به تخریب کسی بزنیم و او را ناتوان جلوه دهیم هم اشتباه دیگری است و باید در مسیر اعتدال در خصوص هرکسی اظهار نظر شود.

فرکی در مورد وضعیت حال حاضر استقلال و پرسپولیس در لیگ هم عنوان کرد: به هر حال این دو تیم شرایط خوبی دارند و مدعیان اصلی قهرمانی هستند و از این بابت خوشحالم چرا که به قول معروف هر زمان حال این دو تیم خوب باشد حال فوتبال ایران خوب است چرا که هواداران میلیونی دارند و انتظار از آنها بالاست. به نظرم هر دو تیم خوب عمل کردند و شانس یکسانی برای قهرمانی دارند و ضلع سوم این رقابت هم همانطور که گفتم سپاهان است و به نظرم قهرمان لیگ از بین یکی از این سه تیم خواهد بود.

وی در مورد فهرست جدید تیم ملی و دو دیدار پیش رو اظهار داشت: فهرست تیم ملی را دیدم و تقریباً همان چیزی بود که انتظار می‌رفت و خیلی جای شک و شبهه در آن وجود ندارد و من خودم به عنوان کسی که فوتبال ایران را دنبال می‌کنم از این فهرست راضی هستم. مهم‌ترین اتفاق در این فهرست بازگشت مهدی طارمی بود و خدا را شکر که مشکل ایجاد شده طولانی‌تر از این نشد و با مدیریت اطرافیان این سو تفاهم برطرف شد تا از حضور یکی از بهترین بازیکنان‌مان محروم نشویم چرا که در گذشته تجربه تلخی از این اختلافات میان سرمربی و بازیکنان مطرح داشتیم. در مورد دو بازی پیش رو هم به نظرم خیلی جای نگرانی نیست و ما نشان دادیم توانایی بردن حریفان در این مرحله را داریم و به امید خدا در بازی با عراق جشن صعود خواهیم گرفت.

مربی سابق تیم ملی در مورد دعوت دوباره از کنعانی زادگان و انتقادهای صورت گرفته توضیح داد: در مورد کنعانی زادگان من هنوز از صحت و سلامت فایل صوتی منتشر شده مطمئن نیستم و برای همین نظری نمی‌دهم. به نظرم تا این موضوع به صورت کامل بررسی نشده و توضیحات بازیکن را نشنیده‌ایم نمی‌توانیم قضاوت کنیم و برای همین نظری نمی‌دهم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران حسین فرکی سپاهان اصفهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)