Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم سلطانی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل احداث کیلومتر ۴۰ تا ۴۴ باند دوم بزرگراه مرند - جلفا با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، احداث کیلومتر ۱۰ تا ۲۲ قطعه دوم بزرگراه تبریز - اسپیران با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان و احداث کیلومتر ۵۰ تا ۵۵ قطعه دوم بزرگراه تبریز - اهر با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: احداث ۲۳ کیلومتر از قطعات ۲، سه و چهار بزرگراه خواجه - ورزقان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و احداث مدسه ۶ کلاسه مسکن مهر عجبشیر با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان از دیگر طرح های آماده بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: احداث باند دوم بزرگراه مرند - جلفا از محل منابع ملی از سال ۹۶ آغاز شده و هم اکنون به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در اجرای آن برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

سلطانی، ادامه داد: طرح احداث قطعه دوم بزرگراه تبریز - اسپیران نیز در سال ۸۹ آغاز شده و با استفاده از منابع ملی هم اکنون به ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در اجرای آن برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی یادآوری کرد: احداث قطعه دوم بزرگراه تبریز - اهر نیز در سال ۹۴ از محل اعتبارات ملی آغاز شده و به ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در اجرای آن ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح احداث قطعات ۲، سه و چهار بزرگراه خواجه - ورزقان از سال ۹۳ با استفاده از اعتبارات سایر منابع آغاز شده و اکنون به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در اجرای آن برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

سلطانی، افزود: مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر عجب شیر در سال ۹۲ با استفاده از ۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان منابع استانی و ۳۰۵ میلیون تومان از اعتبارات سایر منابع اجرا شده و هم اکنون با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر طرح احداث قطعه یک بزرگراه تبریز - اسپیران به طول ۱۰ کیلومتر از محل اعتبارات ملی آغاز و پیش بینی می شود در اجرای این طرح برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال ایجاد شود.

سلطانی، یادآوری کرد: طرح های احداث قطعه دوم بزرگراه تبریز - اسپیران، قطعه دوم بزرگراه تبریز - اهر، قطعه دوم بزرگراه تبریز - اسپیران و مدرسه ۶ کلاسه عجبشیر از سوی این اداره کل و اجرای طرح احداث باند دوم بزگراه مرند - جلفا از سوی این اداره کل با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و احداث بزرگراه خواجه - ورزقان از سوی این اداره کل با مشارکت شرکت مس سونگون اجرا شده است. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز طرح های عمرانی افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی مصاحبه اختصاصی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز طرح های عمرانی آذربایجان شرقی تبریز طرح های عمرانی افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی مصاحبه اختصاصی دهه فجر نفر به صورت مستقیم مستقیم و غیرمستقیم آذربایجان شرقی میلیارد تومان میلیون تومان احداث قطعه آغاز شده طرح احداث اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد