Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الهلال از پایان دوران حضور گلزن فرانسوی‌اش در تیم فوتبال این باشگاه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بافتیمبی گومیس پس از حضوری 3.5 ساله در تیم الهلال عربستان، به صورت رسمی از این باشگاه جدا شد. باشگاه الهلال توضیحی درباره دلیل جدایی مهاجم فرانسوی خود ارائه نکرد.

گومیس همراه با الهلال، در سال‌های 2019 و 2021 به‌عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین دو بار جام قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان را بالای سر برد و یک بار هم عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان را به دست آورد.

جدایی ستاره فرانسوی جدی شد

همچنین سایت «الریاضیه» نوشت که مطابق توافق میان طرفین، الهلال باید 2.3 میلیون یورو به گومیس بابت پایان همکاری پرداخت کند.

به نوشته این نشریه، باشگاه الهلال برای جانشینی مهاجم گلزن خود، آنتونی مودست مهاجم کلن و پیر امریک اوبامیانگ را در نظر دارد. گفته می‌شود با وجود تنشی که میان مهاجم گابنی توپچی‌ها و میکل آرتتا ایجاد شده، باشگاه آرسنال تمایلی به فروش اوبامیانگ ندارد. با این وجود الهلال تلاش می‌کند اوبامیانگ را حتی به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

تیم الهلال در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با الریان قطر، استقلال تاجیکستان و برنده دیدار شارجه امارات و الزورای عراق همگروه شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد