Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:17:42 GMT

رهبر حشدالشعبی: با صدر دشمن نیستیم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۴۸۶۳

رهبر حشدالشعبی: با صدر دشمن نیستیم

به نقل از پایگاه شفق نیوز، فالح الفیاض، رئیس ائتلاف "العقد الوطنی" (قرارداد ملی) و رئیس حشد شعبی عراق گفت: مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق هرگز در توطئه برای فروپاشی شیعیان که برخی طرف‌ها به دنبال آن هستند شرکت نخواهد کرد. چارچوب هماهنگی شیعیان با فراکسیون صدر دشمن نیست و در مقابل این فراکسیون نیست.

>>> بیشتر بخوانید: مقتدی صدر: با شیعیان مشکل ندارم فقط سلاح باید در انحصار دولت باشد و گروه‌های مسلح منحل شوند

الفیاض به دشوار بودن تعیین سرنوشت روند سیاسی در سایه تغییرات کنونی اشاره کرد و نسبت به هرگونه صف‌بندی بی فایده برای فروپاشی شیعیان هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کسی که در این راستا گام بردارد یک دشمن سیاسی است.

الفیاض گفت: کسی که به تضعیف شیعیان فکر می کند یا برای آن تلاش می کند در دودستگی عراق نقش دارد و هیچ ایمانی به وطن ندارد.

310 310

کد خبر 1596142

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حشدالشعبی مقاومت نیروهای مقاومت مقتدی صدر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • اعتراضات ضداسرائیلی در غرب، فروپاشی افسانه یهودستیزی
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم