Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:15:52 GMT

گومیس جدا شد، الهلال به دنبال اوبامیانگ

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۵۰۴۷

گومیس جدا شد، الهلال به دنبال اوبامیانگ

بافتیمبی گومیس مهاجم نام آشنای فرانسوی تیم الهلال به صورت رسمی از این تیم جدا شد و الهلال برای جانشینی او، در پی جذب اوبامیانگ است.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی بافتیمبی گومیس و الهلال به صورت رسمی اعلام شد. مهاجم فرانسوی که در سال 2018 به این تیم عربستان پیوسته بود، به صورت توافقی از الهلال جدا شد. گومیس پس از جدایی از آبی های ریاض در توئیتر خود نوشت: "وقتی رویا به واقعیت تبدیل می شود، خورشید غروب می کند و سپس به سمت افقی دیگر طلوع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

طبق توافق طرفین، الهلال با پرداخت 2.3 میلیون یورو به گومیس قراردادش را با این بازیکن فسخ کرد. حالا قهرمان عربستان به فکر تقویت خط حمله خود در زمستان است و این تیم دو گزینه اصلی را مورد هدف قرار داده است که مطرح ترین آنها مهاجم گابنی آرسنال است.

 

گومیس در سال 2018 از گالاتاسرای به الهلال پیوست و در این مدت 147 بار برای آبی های ریاض به میدان رفت و موفق به زدن 107 گل شد و 16 پاس گل نیز داد. این مهاجم فرانسوی موفق شد به همراه الهلال 2 بار قهرمان لیگ عربستان شده و یک مرتبه در جام حذفی و یک بار نیز در سوپرجام عربستان به قهرمانی برسد. 2 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان آقای گلی لیگ عربستان نیز از افتخارات این بازیکن محسوب می شود.

 

 

الهلال چند وقتی است که مذاکرات با آرسنال بر سر جذب اوبامیانگ آغاز کرده و تیم لندنی نیز مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد. پس از اختلافات اوبامیانگ و میکل آرتتا، پیشنهاداتی برای جذب اوبامیانگ به دست مدیران آرسنال رسیده و آنها بی میل نیستند که با فروش این مهاجم پرحاشیه، درآمدی نیز کسب کنند.

 

آبی های ریاض برای جذب اوبامیانگ را از هفته های قبل با توپچی ها وارد مذاکره شده اند و الهلال حاضر است که حتی به صورت قرضی و با گزینه خرید دائمی این بازیکن را به خدمت بگیرد. در همین زمینه، روزنامه اتلتیک روز گذشته گزارش داد که این بازیکن نمی خواهد به تیم عربستانی برود و قصد دارد تا حد امکان در لیگ های اروپایی بازی کند.

 

 

با این حال، اوبامیانگ تنها گزینه این تیم سعودی نیست. آنتونی مودست مهاجم فرانسوی تیم کلن آلمان دیگر گزینه الهلال برای تقویت خط حمله است. او در این فصل از رقابت های بوندس لیگا و جام حذفی، در 23 مسابقه موفق به زدن 16 گل شده است و یکی از بهترین گلزنان لیگ آلمان به شمار می آید.

 

شایان ذکر است که الهلال خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان آماده می کند و امیدوار است قراردادهای جدیدی را امضا کند که با نتایج رضایت بخشی به حضور این تیم در آن مسابقات کمک کند.

بافه تمبی گومیس عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان جذب اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فوتبال ایران در آینده ای نزدیک با مشکل مهاجم روبرو خواهد بود.

کد خبر 6092575

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!