Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:42:28 GMT

عنایتی: از سهیل مهدی تعجب می‌کنم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۵۰۵۰

عنایتی: از سهیل مهدی تعجب می‌کنم

رضا عنایتی می‌گوید باشگاه هوادار با برنامه اعلام شده برای بازی برابر استقلال متضرر شده و تیم‌شان دیرتر از سایرین به تعطیلات رفته است.

به گزارش "ورزش سه"،رضا عنایتی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در خصوص لغو بازی برابر استقلال گفت: کل ایران می‌دانستند که این بازی برگزار نمی‌شود و فقط ما ظهر فهمیدیم که این اتفاق افتاده و قبل از اتمام تمرین خبر به ما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از صحبت‌های آقای مهدی تعجب می‌کنم که فرصت هفت‌روزه‌ای برای خارج شدن از شرایط ویروس در نظر گرفته بودند. من سوال داشتم چطور می‌شود وقتی یک تیمی در چنین شرایط وخیمی است بعد از هفت روز بدون تمرین می‌خواهد یک بازی سنگین را برگزار کند؟ الان همه برنامه‌های ما به هم ریخت و ما شنبه هتل را کنسل کردیم و برای سه‌شنبه رزرو کردیم و در راه به سرپرست زنگ زدیم که برای چهارشنبه رزرو کن و امروز دوباره کنسل کردیم.

 

سرمربی هوادار ادامه داد: این اتفاق قابل پیش‌یینی بود و گفته بودم اگر در شرایط کنونی با استقلال بازی نکنیم خیلی بهتر است. سلامتی دو تیم برای ما مهم است و فقط این وسط شرایط برای ما سخت شد. ما دیرتر از بقیه تمرینات‌مان را تعطیل کردیم و اینطور که فهمیدم ممکن است زودتر هم شروع کنیم و این کار ما را سخت می‌کند. کنسل شدن بازی مشخص بود و شرایط برای باشگاه استقلال خیلی سخت می‌شد. 

 

او در خصوص برنامه‌ریزی برای این برنامه معوقه بیان کرد: در این شکی نیست که آقای سهیل مهدی تلاش می‌کنند ولی اولویت ما سلامت بازیکن است. خواهش می‌کنم باشگاه هوادار در این برنامه‌ریزی لحاظ شود چون ما در این تصمیم‌گیری‌ها ضرر کردیم و فقط هم خواسته‌مان این است که دیگر ضرر نکنیم و انشاالله با یک برنامه‌ریزی خوب شرایط را پیش ببریم.

رضا عنایتی هوادار تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا عنایتی هوادار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد.

طرفداری | هوادار استقلال با پرچم تیم محبوب خود به خاک سپرده شد.

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد. این هوادار که طرفدار دو آتیشه آبی‌ها بود، وصیت کرد با پرچم باشگاه محبوب خود به خاک سپرده شود.

جواد نکونام هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد