Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه موضوع بلاتکلیفی ۲۵ ساله اراضی شریف‌آباد ابهر به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شد، گفت: وزیر جهاد کشاورزی به این کمیسیون احضار خواهد شد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، به برخی مشکلات شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: در برخی از حوزه‌ها (همانند رفع بلاتکلیفی اراضی شریف‌آباد) مدیران کل استان ترک فعل‌هایی انجام داده‌اند که بنده تصمیم گرفتم این موضوع را از کمیسیون اصل 90 و از مسئولان کشوری مطالبه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 25 سال است که 2 هزار هکتار از اراضی شریف‌‌آباد بخاطر اختلاف‌هایی که وجود دارد بلاتکلیف مانده و به عبارتی دیگر از این ظرفیت عظیم برای تولید ثروت استفاده نشده است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از حدود یک سال گذشته به مدیران استانی فرصت دادم که این مشکل را حل کنند ولی عزمی برای حل این مشکل از مسئولان استانی مشاهده نکردم و سرانجام تصمیم گرفتم این موضوع را به شکل کشوری حل کنم. 

وی گفت: شکایت‌های متعددی از مردم شریف آباد از کمیسیون اصل 90 انجام شده و قطعاً این موضوع منصفانه و عادلانه حل خواهد شد. مردم منطقه 25 سال است که منتظر حل این مشکل هستند.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این سال‌ها به‌درستی به وظایفشان عمل نکرده‌اند، گفت: باید هرچه سریعتر مدیران جدید با رویکرد انقلابی‌گری وارد کار شوند.

گزارش تسنیم از سفر مسئولان زنجان به ابهر/ استاندار از نمایشگاه توانمندی‌های "کفش هیدج" بازدید کردحساسیت استاندار زنجان به پروژه سبزه‌میدان؛ "اجازه تعطیلی پروژه را نمی‌دهم"آب مورد نیاز کارخانه‌های بزرگ زنجان از طریق تصفیه‌خانه‌ها تامین می‌شودسفر مدیران استان زنجان به مهم‌ترین قطب‌‌ اقتصادی کشور + تصویر

وی تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان اراضی کشور و همینطور دیگر مسئولان مربوطه به کمیسیون اصل 90 احضار خواهند شد و در این زمینه باید پاسخ‌‌گو باشند؛ در واقع باید این موضوع به طور عادلانه‌ای حل شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری زنجان کمیسیون اصل نود مجلس استانداری زنجان کمیسیون اصل نود مجلس کمیسیون اصل اراضی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید