Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (5 بهمن ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا، اظهار داشت: در امتداد سیاست متوازن سازی با کشورهای جهان پس از سفرهای رییس‌جمهور به تاجیکستان و ترکمنستان، به دعوت رییس‌جمهور روسیه رییس‌جمهور سفری به این کشور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در روسیه و کشته شدن بیش از ۷۰۰ نفر در روز در این کشور پروتکل ها به طوری بود که سفر به این کشور سخت بود اما با توجه به توسعه روابط بین دو کشور و تاکید روسای جمهور هر دو کشور این سفر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه سفر رییس جمهور به روسیه پربرکت بود، گفت: رییس‌جمهور در این سفر ضمن دیدار با آقای پوتین در مجلس دومای روسیه سخنرانی کردند و همچنین دیدارهایی با فعالین اقتصادی و ایرانیان مقیم و مسلمانان روسیه داشتند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در سفر به روسیه در همه زمینه ها از جمله منطقه ای و بین المللی، نظامی، علمی، نفت و اقتصادی و پولی و بانکی در این سفر با کشور روسیه منعقد شد.

وی با بیان اینکه ملاقات ها در بازه زمانی کوتاه کم نظیر بود، بیان داشت: در این سفر نگاه ها نزدیک و توافقات گسترده و قابل قبول بود که برخی قراردادها در همان زمان سفر نهایی شد و برخی از قراردادها و توافقات بلافاصله پس از جلسه روسای جمهور که جلسه نتیجه محور و عمل گرایانه ای بود به مقامات ابلاغ شد و برنامه ریزی ها برای تحقق آن آغاز شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به سیل در مناطق جنوبی کشور، تصریح کرد: همان گونه که قبلا پیش بینی شده بود درباره سیل برنامه ریزی هایی صورت گرفته شد.

بهادری جهرمی افزود: در مجموع دو سیل اخیر، ۶ سفر فوری را اعضای کابینه از جمله رئیس جمهوری به کرمان داشتند. بیش از ۹۰ درصد مناطق آسیب دیده از اضطرار خارج شدند و حمایت های لازم از کشاورزان و مردم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: از بسیج، سپاه ، ارتش و هلال احمر قدردانی می کنم که دوشادوش سایر مقام های اجرایی امدادرسانی کردند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی دولت رئیس جمهور سفر رئیسی به روسیه علی بهادری جهرمی سیل کرمان سیل سیستان سیل هرمزگان سخنگوی دولت رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند

ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از آیت الله رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند.

پروژه چندمنظوره اومااویا شامل سد و نیروگاه برق آبی در سریلانکا، با سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری دولت این کشور و توسط ۴۰۰ مهندس ایرانی ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد