Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:22:15 GMT

الهلال اوبامیانگ را جای گومیس می آورد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۵۵۸۸

باشگاه الهلال از پایان دوران حضور گلزن فرانسوی‌اش در تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بافتیمبی گومیس پس از حضوری ۳.۵ ساله در تیم الهلال عربستان، به صورت رسمی از این باشگاه جدا شد. باشگاه الهلال توضیحی درباره دلیل جدایی مهاجم فرانسوی خود ارائه نکرد.

گومیس همراه با الهلال، در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ به‌عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین دو بار جام قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان را بالای سر برد و یک بار هم عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان را به دست آورد.

همچنین سایت «الریاضیه» نوشت که مطابق توافق میان طرفین، الهلال باید ۲.۳ میلیون یورو به گومیس بابت پایان همکاری پرداخت کند.

به نوشته این نشریه، باشگاه الهلال برای جانشینی مهاجم گلزن خود، آنتونی مودست مهاجم کلن و پیر امریک اوبامیانگ را در نظر دارد. گفته می‌شود با وجود تنشی که میان مهاجم گابنی توپچی‌ها و میکل آرتتا ایجاد شده، باشگاه آرسنال تمایلی به فروش اوبامیانگ ندارد. با این وجود الهلال تلاش می‌کند اوبامیانگ را حتی به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

تیم الهلال در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با الریان قطر، استقلال تاجیکستان و برنده دیدار شارجه امارات و الزورای عراق همگروه شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون گومیس اوبامیانگ الهلال عربستان مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!