Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از رد پیشنهاد تمدید قرارداد توسط نیکلاس زوله، سران بایرن مونیخ به دنبال پیدا کردن جانشین او هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، قرارداد نیکلاس زوله، مدافع آلمانی باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می رسد و با وجود افزایش دستمزد این بازیکن در پیشنهاد تمدید قرارداد، زوله این پیشنهاد را رد کرده است و قصد دارد در تابستان از تیم باواریایی جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال گل مدعی شده است سران تیم آلمانی از همین حالا به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای زوله هستند و یکی از گزینه های آنها آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی چلسی است. کریستنسن هم همانند زوله در روزهای پایانی قراردادش با تیم لندنی قرار دارد و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است و به همین خاطر می تواند به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ برود.

با این وجود بایرن مونیخ در مسیر جذب کریستنسن تنها نیست و چندین باشگاه بزرگ دیگر به جذب این مدافع آلمانی تمایل نشان داده اند. ضمن این که چلسی نیز هنوز در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا