Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مصدوم گل گهر در خصوص شرایط این روزهای خود و تمدید قرارداد با این باشگاه گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در دقایق پایانی نیمه اول دیدار گل گهر برابر پرسپولیس، یونس شاکری مهاحم گل گهر دچار مصدومیتی شدیدی شد.  هنگامی که توپ از سمت راست روی دروازه پرسپولیس ارسال شد و شاکری برای گلزنی با ضربه سر به هوا پرید اما مهاجم گل‌گهر با وجود پرش بلند به توپ نرسید و در حال فرود روی یک پا و حفظ تعادل اش بود که  از ناحیه رباط صلیبی مصدوم و خانه نشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ۳ ماه از این ماجرا می‌گذرد حالا مدیران گل گهر سیرجان به توجه به اینکه قرارداد شاکری در پایان فصل با این باشگاه به پایان خواهد رسید آنها به مهاجم خود اعلام کردند قرارداد وی را یک سال دیگر تمدید خواهند کرد. 

در همین خصوص خبرنگار ما گفتگوی با این مهاجم نیشابوری داشته است؛ شاکری در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: من در شرایط خوبی حضورد اشتم در ۴ بازی که برای گل گهر کردم موفق به دادن ۲ پاس گل و زدن یک گل شدم. این فصل می‌شد برای من رویایی باشد. ولی به هرحال فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش بینی. من در تلاش بودم تا با گلزنی برابر پرسپولیس به روند خوب خود ادامه دهم اما مصدوم شدم و این اتفاق بدترین چیزی است که می‌تواند برای یک فوتبالیست رخ دهد. خدا را شکر اکنون در بهتر هستم و امیدوار هستم هر چه زودتر بتوانم به میادین باز گردم.

وی در مورد رفتار باشگاه گل گهر و تمدید قرارداد او اظهار داشت: باشگاه گل گهر در این مدت برای من سنگ تمام گذاشت آنها تمام هزینه های درمان مرا پرداخت کردند و از من حمایت کردند. پیشنهاد تمدید قرارداد که  دیگر اوج محبت آنها نسبت به من بود و با این موضوع نشان دادند چقدر حرفه ای هستند. این اقدام باشگاه به نظر من یک فرهنگ سازی در فوتبال ما باشد آن هم در شرایطی که من حضور دارم و یک باشگاه قرارداد این بازیکنان را تمدید می‌کند. 

مهاجم گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: به هر حال برای هر فوتبالیستی دور بودن از میادین و مصدومیت سخت است من در روزهای نخست مصدومیتم در شرایط خوبی نبودم کار تا جایی پیش رفت که من حتی به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کردم. اما حمایتی که از من شد به من انگیزه داد و با مرور زمان بهتر شدم. همین جا باید از مدیران باشگاه و شخص امیر قلعه نویی و بازیکنان تشکر کنم که از من حمایت کردند و مرا تنها نگذاشتند. اکنون انگیزه های فراوانی دارم امیدوار هستم هر چه زودتر به میادین باز گردم و زحمات باشگاه، کادر فنی و بازیکنان و از همه مهم تر محبت هواداران را جبران کنم

شاکری در خصوص رای کمیته انضباطی در مورد مهاجم گابنی این تیم اظهار داشت: ما در مسیر خوبی قرار داشتیم و تیم نتایج خوبی را کسب کرد اما به یک باره این رای همه چیز را بهم ریخت و تمرکز تیم را برهم  زد. امیدوارم هستم کمیته استیناف حق را به حقدار برساند. این ۷ امتیازی که از ما گرفتن ظلم در حق گل گهر و هواداران ما بود. اگر امتیازات ما که حق ماست را به ما بدهند شک نکنید گل گهر یکی از مدعیان خواهد بود و می‌توانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یونس شاکری گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس یونس شاکری گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت:امیرحسین داودی ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کرد.
محمدحسین عراقی‌زاده افزود: این بازیکن جوان و آینده‌دار، فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: تاکنون قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری نیز تمدید شده و علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد هم جذب این باشگاه شده اند.
عراقی‌زاده افزود: پیش از این، هیات مدیره پیشین باشگاه گیتی پسند قبل از پایان فصل گذشته لیگ برتر به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و در روز‌های گذشته نیز قرارداد احمد پری‌آذر مربی تیم، امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان و امیرهوشنگ مومنی بدنساز تیم برای فصل پیش رو تمدید شد.

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر