Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - بهرام دارایی گفت: دو واکسن تولید داخل، مجوز مصرف برای کودکان را گرفته اند و امیدواریم قبل از پیک امیکرون، روند تزریق دوز سوم واکسن کرونا را سرعت ببخشیم.

به گفته او محصولات بایوتک، سهم زیادی از تشخیص و درمان بیماری‌ها را به خود اختصاص می دهند و رشد ۱۲.۵ درصدی تولید این داروها نشان از توسعه حوزه بیوتکنولوژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: صادرات دارویی علاوه بر اینکه آورده‌های غیر نفتی را کاهش می‌دهد، اهمیت کیفیت محصولات تولید داخل را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نفس صنعت داروسازی را گرفته ایم و باعث شدیم حجم صادرات ۱۵۰ میلیون دلاری، به ۴۰ میلیون دلار برسد، در حالیکه اگر اجازه می‌دادیم، امسال باید ۲۰۰ میلیون دلار صادرات دارو داشته باشیم. 

به گفته او ۹۰ درصد مشکلات ما، مباحث ارزی بوده و عبور از این مرحله یعنی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، نیازمند شجاعت و مدیریت قوی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بیوتکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود

برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد