Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای المپیک آسیا مطلبی را برای هادی ساعی منتشر کرده است

شورای المپیک آسیا به انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو 5 دی ماه برگزار شد و هادی ساعی با اخذ ۲۹ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، موضوعی که تاکنون از سوی وزارت ورزش به صدور حکم وی منتهی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روز گذشته سایت رسمی شورای المپیک آسیا با اشاره به تبریک دکتر «چو» رییس فدراسیون جهانی تکواندو به هادی ساعی نوشت:

ساعی یکی از ورزشکاران فوق ستاره دنیاست که اکنون رییس یکی از موفق ترین کشورها در تکواندو شده است. تکواندو در ایران با رهبری ساعی شکوفا خواهد شد و ما مشتاقانه منتظر موفقیت وی در هستیم و همکاری نزدیکی در زمینه ارتقای فعالیت‌های توسعه فنی و اجتماعی خواهیم داشت.

‌در پایان این مطلب آمده است که هادی ساعی ۴۵ ساله در تاریخ 5 دی ماه به عنوان رییس فدراسیون تکواندو ایران انتخاب شد. او با کسب دو مدال طلا و یک برنز در المپیک و دو عنوان قهرمانی جهان، موفق ترین و سرشناس‌ترین ورزشکار ایرانی است.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش نیکبخت: مسعود سلطانی فر و پسر گلش پرسپولیسی بودند! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  پس از آزمون و نوراللهی، حاج صفی نیز به کرونا مبتلا شد؛ دعوت سروش رفیعی به تیم ملی کاهش 25 درصدی حقوق رونالدو در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بنر هواداران فیورنتینا در اعتراض به پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس: گوژپشت آشغال!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شورای المپیک آسیا رییس فدراسیون هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران