Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - دکتر علی بابائیان گفت: با اعلام فرماندهی نیرو‌های امنیتی در سقز در خصوص توقیف یک کامیون حامل ۸۲ راس گوسفند در محور سقز _مریوان، کارشناسان این شبکه به محل اعزام و پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد محموله فاقد مجوز‌های قانونی بوده و به صورت غیر مجاز حمل شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی سقز می گوید: با هماهنگی به عمل آمده و اخذ دستور قضایی، محموله یاد شده برای کشتار به کشتارگاه دام سقز منتقل شد که بازرسی‌های قبل از کشتار انجام و پس از تائید سلامت دام‌ها با رعایت شرایط بهداشتی عملیات کشتار و بازرسی لاشه و ضمائم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از آنجایی که هر گونه نقل و انتقال دام زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای امکان انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را به همراه دارد و موجب تهدید علیه بهداشت عمومی می‌شود لذا حمل دام زنده بدون گواهی‌های قانونی از دامپزشکی ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور