Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیئت ورزش های کارگری خراسان شمالی از کسب مقام سوم بانوی بدمینتون کار بجنوردی در پنجمین مسابقات المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور خبر داد.

براتعلی سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور طی روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه امسال به میزبانی تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات در پنج رشته ورزشی بدمینتون، شنا، تنیس روی میز، دارت و شطرنج برگزار شد که خراسان شمالی در چهار رشته بدمینتون، شنا، تنیس روی میز و دارت نمایندگان خود را اعزام کرد.

سعیدی افزود: در رشته بدمینتون مریم جوانمرد، در رشته شنا مرضیه بی‌بی نظام‌الشریعه، رشته تنیس روی میز صغری کبریایی و رشته دارت بنت‌الزهرا گریوانی به سرپرستی مهستی آدینه زاده در این مسابقات حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این مسابقات مریم جوانمرد بازیکن پیشکسوت و رئیس هیئت بدمینتون شهرستان بجنورد موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش ایسنا، مریم جوانمرد بازیکن پیشکسوت خراسان شمالی ۲۵ سال است که در این رشته ورزشی به عنوان بازیکن و ۲۰ سال به عنوان مربی فعالیت دارد و تاکنون در سه دوره پیشکسوتان کشور مقام سوم و در دو دوره بدمینتون همگانی کشور مقام دوم را کسب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی مسابقات کارگران خراسان شمالی مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سامان محمدی درمصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: برای مرمت این تعداد از قنات‌ها ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و مرمت آنها تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: از اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱، ۵۰ رشته به طول ۵۰ کیلومتر با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار احیا و مرمت شدند.
محمدی با بیان اینکه لایروبی هر رشته قنات به حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: ۱۰۰ رشته قنات استان نیاز فوری به مرمت دارد.
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به طور متوسط از قنات‌های کوچک ۵۰ تا ۶۰ خانوار و از قنات‌های بزرگ ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.
در خراسان شمالی ۶۵۳رشته قنات با آب دهی سالانه ۸۶ میلیون متر مکعب وجود دارد.

خراسان شمالی دارای سه هزار و ۱۸۴ چشمه، هزار و ۵۵۷ حلقه چاه عمیق، ۲ هزار و ۴۸۳ حلقه چاه نیمه عمیق و۶۵۳ رشته قنات دارد و سالانه میانگین بارش در این استان به حدود ۲۴۰ میلمتر می‌رسد که حدود ۳۴۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی نیز وابسته به این منابع آبی است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است