Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری در خصوص «دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهی های الکترونیکی خودرو » صبح روز سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰برگزار شد. خبرگزاری میزان - نشست خبری در خصوص «دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهی های الکترونیکی خودرو » صبح روز سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰  با حضور علی رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و  محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: یکی از وب سرویس‌های که می‌تواند به فضا ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو کمک کند، استعلام سوابق خسارت خودرو بوده که از بیمه پرداخت شده است.


وی افزود: بر اساس آنچه در این مراسم ارائه شد در حوزه ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو ۶ دستورالعمل محور اصلی بود که شامل ٫۱احراز هویت آگهی کننده ٫۲ احراز صلاحیت کسب و کار‌های آگهی کننده ٫۳احراز وجود خودرو ٫۴اختصاص نشان مجزا برای هر یک از احراز‌ها ٫۵ نمایش تعداد مجموع تعداد آگهی‌های منتشر شده توسط آگهی دهنده‌ها ٫۶ روش جاری نظارت بر قیمت آگهی‌های خودرو است.


رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نشست خبری دستاورد‌های جدید در حوزه ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی، گفت: یکی از علل افزایش قیمت خودرو می‌تواند آگهی‌های خودرو باشد، ولی قطعاً عوامل دیگری نیز در افزایش قیمت خودرو موثر است.

وی افزود: دستاورد‌های جدیددر حوزه ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو در واقع ارائه خدمات بهتر و قابلیت‌های بیشتری در سکو‌ها را به دنبال دارد و اگر آگهی کننده از این خدمات استفاده کند و مصرف کننده نیز میتواند اطمینان بیشتری داشته باشد.


رهبری اظهار کرد: در گام‌های بعدی به دنبال این هستیم که وب سرویس‌های بیشتری را از بخش‌های مختلف حاکمیت تهیه کنیم و در اختیار همگان قرار دهیم.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بیان کرد: یکی از وب سرویس‌های که می‌تواند به این فضا کمک کند، استعلام سوابق خسارت خودرو بوده که از بیمه پرداخت شده است بدین صورت مصرف کننده به این خودرو سالم و ناسالم و اطمینان بیشتری پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از آگهی‌های جدید در وبسایت‌ها باید در فضای آگهی‌ها سرویس‌های داده شود که امکان ثبت آگهی‌های جعلی کمتر شود و افرادی که وجود خارجی ندارند دیگرنتوانند ثبت‌آگهی کنند که در حال حاضر امکان ثبت آگهی‌های جعلی به شدت کم شده، ولی هنوز صفر نشده، ولی وضعیت نسبت به قبل بهتر است.


رهبری خاطر نشان کرد: برای اینکه قیمت‌ها بی رویه افزایش پیدا نکند و قیمت گذاری دستوری نیز نشود در حال حاضر سه سکو موجود روش نظارت و کنترل قیمت آگهی‌های وب سایت را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به صورت مکتوب اعلام کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: رونمایی از سامانه منع هوشمندانه مداخله کارمندان در معاملات دولتی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت اموربازرگانی آگهی الکترونیکی خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت اموربازرگانی آگهی الکترونیکی خودرو رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ثبت آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

تین نیوز

با اجرای آیین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، در ابلاغیه‎ ای از جانب ایران خودرو به نمایندگی های مجاز این شرکت با موضوع «افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی» گفته شده است که بر اساس مصوبه هئت وزیران و با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط موردنیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی شامل خانواده هایما از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت. به این ترتیب، قیمت گواهی اسقاط این خودروها معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

در بخش دیگری از این نامه گفته شده است که مبلغ معادل ارزش ریالی روز گواهی اسقاط در سیستم فروش پیاده سازی شده و آیتم ماده 10 قانون ساماندهی خودروهای مونتاژی به مبلغ 525 میلیون ریال رسیده است.

بدیهی است بر اساس قراردادهای فروش پرداخت مابه التفاوت ارزش گواهی اسقاط (الزامات قانونی) برای همه تعهدات الزامی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟