Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون آموزشی دانشگاه اراک گفت: با توجه به مصوبه وزارت علوم مبنی بر از سرگیری آموزش حضوری، کلیه کلاس‌های مقاطع کارشناسی و دکتری در این دانشگاه حضوری خواهد بود.

مهران شاه منصوری در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: ضمن دریافت ابلاغیه اخیر وزارت علوم و وزارت کشور در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری، تصمیمات و هماهنگی‌هایی در دانشگاه با نهادهای مختلف استان صورت گرفت که بر این اساس کلاس‌های نظری مقطع کارشناسی به ‌صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص برگزاری حضوری کلاس‌های عملی مقطع کارشناسی به تفکیک دانشکده‌ای در حال انجام است که متعاقبا توسط دانشگاه اعلام خواهد شد.

شاه‌منصوری تاکید کرد: برای دانشجویانی که در دانشگاه حضور خواهند داشت، ارائه کارت واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی‌است.

وی درخصوص دانشجویانی که در خوابگاه‌ها حضور خواهند داشت، بیان کرد: دانشجویان موظف به حضور در زمان پایش‌های بهداشتی شبانه در خوابگاه‌ها خواهند بود، همچنین دانشجویان از تجمع‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

وی درپایان خواستار ثبت درخواست دریافت خوابگاه توسط دانشجویان واجد شرایط شد و در خصوص دانشجویانی که در کلاس‌های عملی مقطع کارشناسی حضور خواهند داشت، از دانشجویان درخواست کرد که در بازه زمانی اعلام شده، برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای‌پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه اراك مقطع کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

سپهر خلجی امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک