Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فخرالدین هاشمی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: برای این تعداد کلاس درس ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی از سوی صنایع و بنگاه های اقتصادی هرمزگان اختصاص یافته است:
وی با تاکید براینکه ۱۰ مدرسه در قالب ۸۱ کلاس با اعتبار هزینه شده بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال با مشارکت صنایع و بنگاه های اقتصادی به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهارداشت: «شرکت تانا انرژی»، «شایا انرژی»، «شرکت پالایش نفت آفتاب»، «نفت فلات قاره»، «فولاد هرمزگان»، «شرکت سیمان هرمزگان»، «شرکت عمران سازه کاشیگری» و «شرکت پالایش نفت بندرعباس» از صنایع فعال در بحث مسوولیت اجتماعی در استان می باشند.
 هاشمی با اشاره به اینکه هرچه سرمایه گذاری در حوزه آموزش وپرورش بیشتر باشد، آینده جامعه بیش از پیش تضمین خواهد شد، گفت: همواره مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی به عنوان یک اولویت جدی در توسعه کشور درنظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف صنایع و بنگاه های اقتصادی علاوه بر کارهای تخصصی، ایفای نقش‌های اجتماعی خود در قبال جوامع محلی می باشد، افزود:محصول مسوولیت پذیری شرکت‌ها در قبال اثری که بر جامعه می‌گذارند، بسیار ملموس است.  
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان در خصوص مزایای مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها یادآورشد: تاثیر مثبت در دیدگاه مشتریان، افزایش اعتماد سهامداران، افزایش رضایت کارکنان، حمایت جامعه پیرامونی، توانایی ورود به کشورهای جدید، تمایز تصویر و برند شرکت نزد مشتریان و جامعه، حرکت طبق انتظارات جامعه، کمینه کردن یا حذف اثرات منفی روی محیط زیست و آسیب ندیدن اقتصادی شرکت از مهم‌ترین مزایای مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها می باشد.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هرمزگان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هرمزگان مدرسه سازی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هرمزگان مدرسه سازی صنایع و بنگاه های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • نگاهی به پدیدهٔ جدید اجتماعی: بِلایند دِیت یا ملاقات کور/ میل سوزان به تجمل خواهی بیمارگونه
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است