Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@23:06:40 GMT

بارش برف و باران در تهران

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۷۶۳۳

بارش برف و باران در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز تا صبح روز پنجشنبه (۷ بهمن ماه) وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و با توجه به پایداری نسبی جوی در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌ها وکاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه شب(۶ بهمن‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و تا صبح جمعه (۸ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات در بخش‌های جنوبی استان بارش پراکنده در نیمه شمالی استان، بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش در ارتفاعات شرقی استان تا بعدازظهر جمعه(۸ بهمن‌ماه) ادامه دارد همچنین از پنج شنبه شب(۷ بهمن ماه) تا جمعه شب(۸ بهمن‌ماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی امروز و فردا(۵و۶ بهمن‌ماه) افزایش نسبی دما و روزهای پنجشنبه و جمعه(۷و۸ بهمن‌ماه) کاهش نسبتا محسوس دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۶ بهمن‌ماه) صاف و غبارآلود و در بعداز ظهر قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۱۲و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین چهارشنبه (۷ بهمن‌ماه) نیمه ابری و دربعضی ساعت‌ها همراه با غبارمحلی و از بعد از ظهر ابری و گاهی بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و یک درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارش برف و باران هواشناسی وضعیت جوی هوای تهران بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات هواشناسی، امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش‌یینی می‌شود.

همچنین برای فردا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

وضعیت جوی هوای تهران

وضعیت جوی هوای پایتخت، آسمان تهران امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6092676 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران