Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تیم بسکتبال بانوان «زربام پارت» خراسان شمالی با متحمل شدن ششمین شکست پیاپی خود، از دسته یک کشور به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات نماینده خراسان شمالی در هفته سوم لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی غفوریان از شکست تیم بسکتبال بانوان «زربام پارت» خراسان شمالی در مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور خبر داد و افزود: تیم بسکتبال بانوان زربام پارت خراسان شمالی در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور، مغلوب هایپر گیلان و خانه بسکتبال نیشابور شد.

وی افزود: تیم بسکتبال بانوان زربام پارت خراسان شمالی در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور، مقابل تیم هایپر گیلان با نتیجه ۶۰ بر ۴۵ و مقابل تیم خانه بسکتبال نیشابور با نتیجه ۹۴ بر ۳۹ شکست خورد.

غفوریان ادامه داد: تیم زربام پارت خراسان شمالی با واگذاری بازی های خود مقابل تیم های هایپر گیلان، خانه بسکتبال نیشابور و صنایع دستی راست کردار بندرانزلی به دیدار های خود در لیگ دسته یک بانوان کشور پایان داد.

گفتنی است، تیم زربام خراسان شمالی تاکنون ۶ مسابقه با دیگر تیم های گروه خود داشته است که در همه آن ها متحمل شکست شد.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی برای اولین بار بعد از ۱۵ سال توانسته بود در لیگ یک بانوان شرکت کند، بیان کرد: در حال حاضر، یک تیم در بخش بانوان و دو تیم در بخش آقایان از خراسان شمالی در لیگ دسته دو کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی لیگ دسته یک بسکتبال بسکتبال بانوان تیم بسکتبال بانوان خراسان شمالی دسته یک کشور لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: هفته چهارم کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبد کاووس با حضور اسب‌های خراسان شمالی برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی در ادامه گفت: در هفته چهارم دور دوم پنجشنبه، نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب شیلان امید به مالکیت پرورش اسب امید موفق شد عنوان نایب قهرمانی در مسافت هزار متر را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: در روز جمعه دور هفتم، نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ اسب هج بیوتی به مالکیت ایمان اسکندری با سوارکاری رامین قهرمانی موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام سومی را کسب کند.

ولیان افزود: در روز دوم دور هشتم نژاد، ترکمن گروه ۴ اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و سوارکاری رضا فهیمی موفق شد مقام دوم را به دست آورد.

کد خبر 6096374

دیگر خبرها

  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف