Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرحناز محمدی گفت: در سطح شهر کرمانشاه سه سرپناه (گرمخانه) وجود دارد که یکی از آن‌ها به زنان اختصاص دارد و یکی نیز با اعتبار شهرداری اداره می‌شود. دو سرپناه نیز برای مردان در شهر کنگاور و اسلام آبادغرب ایجاده شده و در مجموع سرپناه‌های استان ظرفیت اسکان ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی، این سرپناه‌ها در روز‌های عادی از غروب تا هشت صبح باز هستند، اما با تاکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این روز‌ها سخت سرما افراد می‌توانند در طول روز نیز در این سرپناه حضور داشته باشند.  برای افراد در این گرمخانه‌ها یک وعده شام و صبحانه به همراه وسایل بهداشتی و استحمام فراهم است.

مرکز ماده ۱۶ استان که ویژه نگهداری معتادان متجاهر است نیز ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد که برای انتقال و جمع آوری این افراد در سطح شهر از این مرکز استفاده می‌شود.  ۳۵ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در قالب ماده ۱۵ در استان زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند که این مراکز هر کدام با ظرفیت حدود ۳۰ تا ۵۰ نفر نیز در بحث اسکان افراد فعال هستند.

شرایط اسکان در کمپ چشمه سفید شهر کرمانشاه نیز با هم افزایی شهرداری فراهم است و از شهروندان می‌خواهیم اگر بی بخانمانی در این روز‌های سخت سرما اطلاع دارند با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۳ بهزیستی تماس بگیرند.

انتهاب پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی سرپناه برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه کرمانشاه

فضل‌الله رنجبر کد خبر 6093424

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟