Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه در هفتمین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است.

جنجال ابتلای بازیکنان تیم ملی عراق به کرونا در تهران حاشیه های زیادی داشت. فدراسیون فوتبال عراق از روز گذشته بعد از مثبت شدن تست کرونای ۶ عضو کاروانش که در میان آنها ۳ بازیکن حضور داشت به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی ها به محض ورود به تهران از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان تست کرونا دادند و روز گذشته از مثبت شدن ۶ تست مطلع شدند. اما عراقی ها به این تست معترض شدند و خواهان تست مجدد شدند و به AFC و فیفا اعتراض کردند.

در همین زمینه خبرنگار فارس جهت مطلع شدن از نتیجه اعتراض فدراسیون عراق به سراغ محمد عماد مدیر روابط عمومی فدراسیون این کشور رفت.

این مسئول فدراسیون فوتبال عراق گفت: ما امروز نشستی آنلاین با حضور پزشک تیم ملی کشورمان با نمایندگان AFC، فیفا و ایران داشتیم. این درخواست از سوی ما مطرح شد اما با اجماع فیفا و AFC با فدراسیون ایران همسو شد و این اعتراض را نپذیرفت.

وی افزود: فیفا و AFC تست مجدد برای بازیکنان کرونایی را نپذیرفتند. در نتیجه یاسر قاسم، مناف یونس و امجد عطوان ۳ بازیکن تیم وارد قرنطینه شدند و در نتیجه غیبت آنها از بازی پنجشنبه مقابل ایران قطعی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی عراق فیفا Fifa فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک