Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:59:38 GMT

عذرخواهی رسمی کروس، حرکتم اشتباه بود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۸۴۰۰

عذرخواهی رسمی کروس، حرکتم اشتباه بود

تونی کروس از رفتار خود در قبال داور بازی رئال و الچه ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی الچه و رئال مادرید از دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری اتفاق جالبی رخ داد. خورخه واسکز داور بازی به تونی کروس کارت زردی نشان داد که البته کاملا غیرمنصفانه بود. ستاره آلمانی رئال باور نمی کرد که داور به او کارت نشان داده چرا که اعتقاد داشت اصلا به بازیکن الچه برخورد نکرده بود ولی داور اطمینان داشت که تصمیمش درست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تکرار تصاویر اما حق را به کروس می داد و مشخص بود که برخوردی بین او و بازیکن الچه صورت نگرفته است. تته مورنته به گونه ای خود را سرنگون کرده بود که داور را به اشتباه انداخت.

کروس ساعاتی پس از بازی که با برتری رئال نیز همراه بود نیز ویدیوی آن صحنه را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« پنالتی واضح».

 

کروس اما از این حرکت و نیز اعتراض شدیدش به داور پشیمان است و به شکل علنی از وی عذرخواهی کرد.

او در صفحه اجتماعی خود نوشت:« برخی مواقع هیجان و عصبانیت باعث می شود نتوانید ارامش‌تان را حفظ کنید. کارت زردی از داور دریافت کردم که با آن موافق نبودم. بحث با داور یا بازیکنان حریف در زمین طبیعی است ولی عمیقا بر این اعتقادم که برخورد با احترام بسیار حائز اهمیت است و ما باید الگویی برای فرزندان مان باشیم. باید توجه داشته باشیم که بسیاری در حال تماشای ما هستند و از رفتارمان الگو می گیرند.»

تونی کروس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی کروس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!