Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:12:47 GMT

ویژگی‌های گوشی تاشوی میکس فولد ۲ شیائومی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۱۸۱

ویژگی‌های گوشی تاشوی میکس فولد ۲ شیائومی

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اندازه گوشی تاشو میکس فولد ۲ شیائومی به گونه‌ای است که می‌توان آن را به تبلت تبدیل کرد.

به گزارش مشرق، شرکت شیائومی در سال ۲۰۲۱ با معرفی گوشی میکس فولد وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شد؛ هم اکنون نیز این شرکت قصد دارد جانشین این محصول که میکس فولد دو نام دارد را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند میکس فولد دو دارای صفحه نمایش هشت اینچی LTPO با وضوح 2.5K خواهد بود.

اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند میکس فولد دو به گونه‌ای است که می‌توان آن را به تبلت تبدیل کرد. علاوه بر این، مشخص شده است که گوشی ذکر شده به جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون هشت نسل یک مجهز خواهد شد که در حال حاضر در بیشتر گوشی‌های رده بالا در سال ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت شیائومی به غیر از گوشی تاشو میکس فولد دو، احتمالاً گوشی هوشمند تاشو دیگری به نام میکس فلیپ را برای مقابله با سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ عرضه می‌کند.

شرکت شیائومی قصد دارد طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده چند محصول دیگر نیز به طور رسمی معرفی کند، این شرکت در ماه فوریه سال جاری از سری ردمی K50 که شامل ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمینگ ادیشن می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

منبع:ایمنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تکنولوژی علم و فناوری شیائومی گوشی تاشو گوشی هوشمند گوشی موبایل تاشو فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ردمی K50

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست