Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مشفقیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: تلاشمان این است که نگاه عابر بانکی به سازمان فرهنگی شهرداری را تغییر دهیم، چرا که این سازمان، یک سازمان کنش‌گر است.

وی ادامه داد: چهار کلان تکلیف در حوزه‌های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی داریم و برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگسراهای جدید تلاش می‌کنیم، افزود: امید است در بازه دو تا سه ساله به این اهداف برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشفقیان تصریح کرد: تلاش برای تغییر نگاه عمومی به سازمان فرهنگی را از دیگر رویکردهای سازمان متبوع خویش عنوان کرد و افزود: تفاهم‌نامه ساخت سریال احمدبن موسی (ع) که از دغدغه‌های مردم شیراز بوده است در دهه فجر به امضا خواهد رسید.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تاکید کرد: طرح احیای هویت فرهنگی اجتماعی محلات شیراز با محوریت مساجد را از اصلی‌ترین طرح‌های این سازمان عنوان کرد که طی سه سال آینده در این کلان‌شهر در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اجرایی می‌شود.

مشفقیان، افزایش ۱۶۰ درصدی بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در سال جدید، نشان می‌دهد که سال ۱۴۰۱ شاهد تحول جدی در توسعه زیرساخت‌ها خواهیم بود.

وی همچنین برگزاری برنامه سفیر آفتاب، ویدئو مپینگ بر روی دیواره ارگ کریمخان و رونمایی از فیلم ۲۸۸۸ را از جمله رویدادهای شاخص این سازمان در دهه فجر ذکر و بیان کرد: فرش قرمز فیلم ۲۸۸۸ در شیراز برگزار می‌شود. این فیلم با مشارکت ۵۹ درصدی شهرداری شیراز تهیه شده و روایتی از تاریخ دفاع مقدس است و نقش اصلی فیلم را بیژن عاصم، شیرازی و از قهرمانان شناخته نشده جنگ بازی می‌کند.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز بیان کرد: فضاسازی شهر با تبلیغات متفاوت، آغاز دیوارنگاره عظیم میدان امام حسین (ع) شیراز (فلکه ستاد)، برگزاری لیگ محلات شیراز در رشته‌های مختلف ورزشی با هدف ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی ورزشی به صورت مستمر و سالانه، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در دهه فجر است.

کد خبر 5408826

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شیراز سریال ایرانی شاهچراغ ع بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف روبی برف و یخبندان سیل کرمان دهه فجر آمار کرونا اردبیل امداد رسانی اجتماعی و ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود