Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:30:36 GMT

محسن کریمی از نیم فصل دوم آماده بازگشت به فوتبال

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۵۱۸

بازیکن جدید نساجی آماده است از نیم فصل دوم در ترکیب نساجی به میدان برود

محسن کریمی از نیم فصل دوم می تواند با پیراهن نساجی به میدان برود.

به گزارش طرفداری، محسن کریمی بازیکنی است که یکی دو ماه پیش با نساجی قرارداد امضا کرد ولی چون هنوز دوران مصدومیت او به پایان نرسیده است، در نیم فصل اول برای این تیم به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال محسن کریمی حالا به مرز آمادگی نزدیک شده و با شروع فصل می تواند در ترکیب نساجی به میدان برود.

مهاجم نساجی در سال های اخیر با بدشانسی های عجیبی روبرو شده و امیدوار است بتواند به روزهای خوب خود در فوتبال برگردد.

 

بیشتر بخوانید:

محسن کریمی به نساجی پیوست / رسمی

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد سیاست عجیب استقلال در قبال بازیکنان مازاد فرهاد مجیدی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ضرر 14 میلیون یورویی زنیت به خاطر نفروختن سردار آزمون / گزارش رسانه آلمانی غیر رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست واکنش جالب ماریو بالوتلی پس از بازگشت به تیم ملی ایتالیا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محسن کریمی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس

به گزارش ورزش‌ سه ، دانشگر در مصاف با صنعت نفت آبادان چند ثانیه پیش از گل بحث‌برانگیز یوسف کی‌شمس با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد و مجبور به ترک زمین شد. 
پس از آن باشگاه سپاهان به صورت دقیق درباره میزبان آسیب دیدگی دانشگر اظهارنظر نکرد و به همین دلیل مشخص نبود چه زمانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می‌کند و به همین دلیل تصور شد او فصل را از دست خواهد داد. 
با این حال دانشگر که اشتیاق زیادی برای بازگشت به ترکیب سپاهان داشت، حتی در هنگام مصدومیت در تمرینات و مسابقات و حتی سفرهای سپاهان حضور داشت تا حالا در آخرین بازی طلایی‌پوشان اصفهانی در فهرست تیم قرار بگیرد تا در صورت نیاز وارد زمین شود. 

مورایس در ورزشگاه آزادی اما ریسک نکرد و به زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی اعتماد کرد که نمایش خوبی در هفته‌های اخیر و با مصدومیت دانشگر داشته‌اند و حالا دست کادر فنی سپاهان در پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر و مسابقه جام حذفی برابر ملوان با بازگشت دانشگر بازتر هم خواهد شد.

عکس: سهیل اسماعیلی

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس