Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اخبار ضد و نقیض از مبتلایان به کرونا در تیم ملی فوتبال عراق در آستانه دیدار با تیم ایران همچنان ادامه دارد. در شرایطی که رسانه‌های عراق از تکرار تست‌های کرونا برای چند ملی پوش این کشور خبر داده بودند، خبر جدیدی در این خصوص منتشر شده است.

alrabiaa.tv عراق در این ارتباط نوشت: «غیبت امجد عطوان، مناف یونس و یاسر قاسم به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در بازی با ایران تایید شد و طرف ایرانی از تکرار معاینات پزشکی خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این خبر در شرایطی علیه ایران منتشر شده است که سایت الکاس قطر دقیقتر به آن پرداخته و علت آن را رد درخواست از سوی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا دانسته است نه فدراسیون ایران.

تیم‌های ایران و عراق روز پنجشنبه این هفته در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

تست‌های کرونای بازیکنان عراق از زمان ورودشان به ایران جنجال زیادی به پا کرده و اعتراض عراقی‌ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی داشته است.

این در حالی است که تا امروز سه شنبه غیبت احمد نورالهی، سردار آزمون، احسان حاج صفی و مجید حسینی هم از تیم ایران به دلیل ابتلا به کرونا مقابل عراق قطعی است.

کد خبر 5408842 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق ویروس کرونا مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال سردار آزمون فوتبال زنان تیم ملی فوتبال عراق ویروس کرونا جام ملتهای آسیا تکواندو فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق