Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از بانوان استان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن اظهار کرد: انقلاب اسلامی حرکت و نهضتی بود‌ که نگرش جهان را به زن تغییر داد. 

وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری، معتقدند جامعه بانوان باید تمدن‌ساز باشند یادی از مرحومه مرضیه دباغ کرد و گفت: این بانوی مجاهد، مبارز و پرتلاش در نظام ستم‌شاهی علیه ظلم و جور جنگید و نام بلندی از خود به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه و نقش سازنده‌ای برای زنان و بانوان ایران اسلامی ایجاد کرد افزود: بانوان فعال در زمینه‌‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، خیرخواه و خیر‌اندیش‌اند.

وی نقش زنان و دختران در ایام شیوع ویروس کرونا به ویژه پرستاران را نیز قابل تقدیر و تشکر دانست و اظهار کرد: زنان پرستار با در خطر انداختن سلامتی خود هم شهید راه خدمت شدند و هم توانستند جان و سلامت مردم را حفظ کنند.

وی در ادامه از برگزاری جلسات هم‌اندیشی با بانوان استان در راستای ارائه نظر و ایده و مشاوره در فرآیند تصمیم‌سازی خبر داد و گفت: از ظرفیت، توانمندی و دیدگاه‌های سازنده بانوان در راستای توسعه استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان همدان استاندار همدان بانوان نخبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند