Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:50:58 GMT

بانک گردشگری و هلدینگ ماهان در جمع ۱۰۰ شرکت برتر

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۱۴۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین، هلدینگ‌ها و شرکت‌های مذکور در مراسم بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران در ارزیابی سال ۱۳۹۹ شرکت‌ها، با چندین پله صعود نسبت به دوره قبل، حائز رتبه‌های برتر شدند.

بانک گردشگری در این ارزیابی، رتبه ۵۲ و هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان رتبه ۷۱ را کسب کردند و در ردیف ۱۰۰ شرکت برتر ایران جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت گروه بازرگانی گردشگری دانا نیز با کسب رتبه ۳۲۵ در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر ایران در ارزیابی سال ۱۳۹۹ قرار گرفت اما در بخش گروه خدمات بازرگانی، حائز رتبه ۱۲ کشور شد. این شرکت در این ارزیابی نسبت به دوره قبل ۱۴۲ پله صعود کرده است.

شرکت گروه بازرگانی گردشگری دانا، بازوی بخش بازرگانی گروه مالی گردشگری است.

شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان نیز در گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی رتبه هشتم را کسب کرد. شرکت ماهان سیرجان در جمع ۵۰۰ شرکت برتر نیز با ۲۵۰ درصد رشد نسبت به دوره قبل، حائز رتبه ۱۱۶ شده است.

شرکت احیا استیل فولاد بافت نیز در ارزیابی سال ۱۳۹۹ شرکت های برتر ایران رتبه ۱۲۱ را از میان ۵۰۰ شرکت برتر کسب کرد که نسبت به دوره قبل ۳۵ پله صعود داشت ضمن اینکه در بخش صنعت، جایگاه بیستم را بدست آورد.

کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که از سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. 

مجتمع فولاد صنعت بناب نیز در این ارزیابی به رتبه ۱۱۳ از بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران دست یافت. مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با بهترین کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. 

این گزارش حاکیست: در این ارزیابی، شاخص فروش و درآمد در کنار شاخص‌های دیگر از جمله تولید و فروش، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، حرکت به سمت اقتصاد سبز و ... معیار ارزیابی  و رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران قرار گرفته است.

در این مراسم به هلدینگ‌ها و شرکت‌های برتر لوح و تندیس اهدا شد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بانک گردشگری هلدینگ ماهان بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط بانک گردشگری پیشگام در پرداخت تسهیلات کرونا پرداخت بیش از ۱۴۰۰میلیارد ریال ازدواج توسط بانک گردشگری مدیران عامل کدام بانک ها متخلف هستند؟ تحصیل ۳۰۰۰دانش آموز در مدارس بانک گردشگری نرخ سود سپرده گذاری در بانک گردشگری مطابق مصوبات شورای پول و اعتبار است تامین مالی ۱۰۰هزار میلیارد ریالی طرح‌ های بزرگ صنعت گردشگری کشور توسط بانک گردشگری ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها بانک گردشگری و هلدینگ ماهان در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کدام شهرها بیشترین جمعیت متولدان خارجی را دارند؟ تور زمینی باکو چند؟ ( جدول ) افزایش سه برابری حقوق سربازان در سال آینده تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولید کننده می‌شوند امشب؛ چهارمین گفت‌ و گوی تلویزیونی رییسی مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها میانگین سرعت اینترنت در کشورهای جهان افزایش ۱۵۴ درصدی کفایت سرمایه بانک مسکن طی ۲ سال گذشته قیمت واقعی مرغ چقدر است؟ واکنش غیرمنتظره بازار خودرو به اخبار برجام جزییات آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال تمایل جمهوری آذربایجان به مشارکت ایران در بازسازی قره‌ باغ سود سهام بالاخره از طریق سجام واریز شد اصفهان مقصد بعدی عرضه محصولات پر مصرف دیزلی نفت ایرانول قیمت گوشی (محدوده ۱۰میلیون / جدول) مذاکرات وین به بن بستی خطرناک نزدیک می‌شود استفاده از خودکار برای کاهش فشار خون! سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی به ۱۱ درصد رسید شناخت انواع نمک و خواص آن ها! بعد از ترک قند و شکر این اشتباهات را نکنید ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا بورس امروز ۵ بهمن ماه۱۴۰۰ / سقوط آزاد شاخص، تمامی ندارد درمان گلودرد با این چای ها! مقامات هلندی اپل را ۵ میلیون یورو جریمه کردند آشنایی با روش های جوانسازی پوست! دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه توگو قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران آغاز ارزیابی ملی توسعه آهن و فولاد گل‌گهر بر اساس الگوی تعالی سازمانی دوره درمان اومیکرون چند روز است؟ واکسیناسیون کودکان کی آغاز می شود؟ پیش بینی بازار مسکن پس از احیای برجام مذاکرات عراق با ایران برای افزایش صادرات گاز به این کشور تضمین سلامت روانی مردان در نقش پدری! دیدار اولیانوف با نماینده قطر در حاشیه مذاکرات وین موج ششم کرونا اسفند ماه به قله می رسد قطع برق در شهرهای بزرگ قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان پوست کدام میوه ها دارای خاصیت است؟ روش ساده جوان سازی دور چشم ها! رییس جمهور جمعه به گیلان می رود کرونا، شرایط عجیبی در تیم ملی به وجود آورده است محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک چرا باید غذا را خوب جوید؟ سرطان خون در بزرگسالان با نوعی جهش ژنتیکی روند نزولی بیت کوین کجا به پایان می‌ رسد؟ کدام کارمندان مالیات نخواهند داد؟ توافق از رگ گردن به تیم های مذاکره کننده نزدیک تر است! تغییر موضع عجیب اصولگرایان درباره مذاکره با آمریکا ساده‌ انگاری درباره اومیکرون پیک ششم را رقم می زند بانک ها تا آخرین روز سال باید وام بدهند + فیلم DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک گردشگری هلدینگ ماهان نسبت به دوره قبل ۵۰۰ شرکت برتر شرکت های برتر بانک گردشگری برتر ایران شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

یارانه تشویقی مرحله دوم فجرانه فقط تا این روز اعتبار دارد | جزئیات مرحله سوم طرح فجرانه

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

خبر جدید و مهم درباره یارانه فجرانه

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

کد خبر 849332 برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر مهم سازمان هدفمندسازی یارانه ها یارانه

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان