Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:37:16 GMT

۵ محموله کمک‌های یزد به مناطق سیل‌زده ارسال شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۳۰۰

۵ محموله کمک‌های یزد به مناطق سیل‌زده ارسال شد

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی به مناطق سیل‌زده گفت: در این مدت ۵ محموله کمک‌های استان هم به این مناطق ارسال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، محسن حرازی‌زاده یزدی عصر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هلال احمر اظهار داشت: هلال احمر نهاد عمومی و غیردولتی است که اولویت اولیه و 7 اصل مهم آن شامل فعالیت‌های داوطلبانه، بشردوستانه، بی‌طرفی، بی‌غرضی و جهان شمولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در حوزه امداد و نجات و توان‌افزایی نیروها و تامین منابع انسانی و توان بخشی در حوادث و کمک‌های مردمی تلاش‌های خوبی در سال‌های گذشته تاکنون صورت گرفته است.

وی گفت: سال گذشته با مستقر شدن بالگرد در آشیانه هلال احمر استان و همچنین خرید پهپاد جستجو و نجات اقدامات موثر و مثبتی در امداد و نجات برداشته شد.

حرازی‌زاده‌یزدی با گزارشی از خدمات و کمک‌های هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور بیان کرد: بیش از پنج محموله کمک‌های هلال احمر استان شامل اقلامی چون  پتو، چادر مسافرتی، چادر امدادی، موکت و 1000 بسته غذایی و 10 تن برنج و اقلام مختلف دیگر به استان‌های سیل زده کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: علاوه بر این دو تیم عملیاتی امدادی همراه با تجهیزات کامل  هم به مدت یک هفته در سیستان و بلوچستان خدمت‌رسانی کردند.

امدادگران هلال احمر 4000 حادثه دیده در جاده‌های آذربایجان غربی را یاری رساندند بالگرد امدادی هلال احمر استان اصفهان به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان به کرمان اعزام شد

وی بیان کرد: ساختار تشکیلاتی هلال احمر انتخاباتی و داوطلبانه است و نیروهای توانمندی را تربیت می‌کند، هر چند کرونا بسیاری از عملیات‌ها و فعالیت‌های هلال احمر را با مشکلاتی همراه کرد، اما از طریق فضای مجازی، آموزش‌های زیادی ارائه شده است.

حرازی‌زاده یزدی خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه آموزش و پژوهش و توانمندسازی است و نسبت به دیگر استان رتبه خوبی در این بخش داشته‌ایم و امید است به کمک مجموعه استان بتوانیم آموزش‌ها را توسعه بدهیم.

وی عنوان کرد: حضور خیرین در هلال احمر نیز ظرفیت بسیار ارزشمندی است، البته در حوزه جوانان کرونا محدودیت‌هایی را ایجاد کرده، اما یک سری پتانسیل‌های جدیدی را رقم زد و در حوزه مذهبی و اجتماعی و فرهنگی ظرفیت‌های مهمی شکل گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: یکی از این فعالیت‌های داوطلبان اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم است که مورد استقبال قرار گرفته همچنین طرح نذر آب 4 را در کنار فعالیت‌ها  عملیاتی کرده‌ایم که در طول این چهار دوره طرح نذر آب حرکت‌های ارزشمندی به همت داوطلبان و خیرین صورت گرفته است.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد هلال احمر فعالیت ها سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده