Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشاالله پروین در خصوص بازگشایی مدارس که طبق وعده کمی با تاخیر مواجه شد، گفت: تمام برنامه ها بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاالله پروین در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص بازگشایی مدارس که طبق وعده کمی با تاخیر مواجه شد، اظهار داشت: تمام برنامه ها بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: بر این اساس در ستاد ملی کرونا تصمیم بر بازگشایی مدارس گرفته شد و اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز نسبت به بازگشایی مدارس طبق تاریخ اعلام شده اقدام خواهد کرد.

وی گفت: الان که رنگ بندی استان‌ کرمانشاه در کرونا به رنگ زرد در آمده است اگر وضعیت بدتر شود ستاد کرونا بدون شک تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد که ما نیز طبق آن عمل خواهیم کرد.

پروین بیان داشت: در حال حاضر که نگاه کلی بر بازگشایی مدارس است با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش و پرورش کرمانشاه هم آمادگی را دارد که کلاس های درس را به صورت حضوری برگزار کند.

وی اظهار داشت: البته قرار بر این بود که از شنبه گذشته مدارس استان کرمانشاه به صورت حضوری بازگشایی شود اما به دلیل برودت هوا ستاد بحران و استان مدارس را تعطیل کرد اما اکنون که وضعیت هوا مناسب است مدارس کماکان باز هستند و طبق روال عادی برگزار خواهد شد.

پروین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه باید فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود، لذا مدارسی که جمعیت بالایی دارند نمی توانند طی یک روز همه در کلاسها حضور پیدا کنند و بر اساس برنامه‌ریزی مدیر مدرسه گروه بندی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به این لحاظ مشکلی نداریم اما برای واکسیناسیون دانش آموزان ابتدایی از ۹ تا ۱۲ سال به محض اعلام وزارت بهداشت با هماهنگی علوم پزشکی اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس ستاد ملی کرونا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته‌ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ته‌ته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن‌سازی شد.

وی افزود: گردنه ته‌ته یکی از نقاط مرتفع و برف‌گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت‌گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف‌روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی گفت: گردنه ته‌ته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 747586

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد