Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم با حضور در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: امیدوارم هرچه سریع‌تر این بیماری ریشه کن شود و برای بازیکنانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبودی پیدا کنند و در اردوی تیم ملی حاضر شوند و همه مردم دنیا به زندگی عادی بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاری خدا در آستانه این بازی مهم که با تلاش تک تک شما عزیزان و همچنین آقای اسکوچیچ تیم ملی موقعیت مطلوبی را دارد بتوانیم سریع‌ترین صعود را رقم بزنیم.

او ادامه داد: این بازی قطعا از بعد فنی سخت است اما امیدوارم نتیجه آن یکی از شیرین‌ترین اتفاق‌های زندگی تان باشد. ما هم تمام تلاشمان را انجام دادیم و مهم‌تر از همه با تلاشی که آقای اسکوچیچ و تیم فنی‌اش دارد، بتوانیم خودمان را برای یک جشن بزرگ ملی و یک صعود تاریخی که همیشه باعث افتخار باشد حاضر کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان در رابطه با اختصاص پاداش به بازیکنان اعلام کرد: فدراسیون فوتبال از دل سختی‌ها بیرون آمده است و همه شما می‌دانید که فدراسیون فوتبال تمام وقت کار کرده و زحمت کشیده است و ما قدردان شما و تیم فنی و فدراسیون فوتبال هستیم. یک جام جهانی پر بار نزدیک است و امیدوارم همه شما را آنجا ببینم. باید از دلسوزی و مدیریت آقای اسکوچیچ تشکر کنم.

وی تاکید کرد: از مساعدت ویژه رئیس جمهور که پیگیر بود و معاون اول وی دستور ویژه ای صادر شد تا با پیگیری وزیر ورزش کار اختصاص پاداش به تیم ملی انجام شد و دستور این تصمیم به صورت کتبی صادر شد تا با یاری خدا بحث مربوط به پرداخت پاداش به شما عزیزان انجام شود. من به اینجا آمدم تا هم خدا قوت بگویم و هم حامل این پیام برای شما عزیزان باشم و امیدوارم روز پنجشنبه همه شاد و خوشحال در کنار هم جشن صعود را برگزار کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی