Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:23:48 GMT

روزنه امید برای ماندن ستاره جنجالی در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۱۲۳۴

روزنه امید برای ماندن ستاره جنجالی در بارسلونا

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا خواهان جلسه ای مستقیم با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بارسلونا و عثمان دمبله به بن بست رسیده و هر لحظه احتمال جدایی این بازیکن از بلوگرانا بیشتر می شود. امروز موسی سیسوکو، مدیر برنامه عثمان دمبله برای مذاکره با مدیران باشگاه راهی شهر بارسلونا شده و به نظر می رسد کورسوی امیدی در دل این حجم از اختلاف در دل هواداران بارسا پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ممکن است به زودی دیدار مهمی در باشگاه بارسلونا صورت گرفته و منجر به حل اختلافات عمیق ماه های اخیر بشود.

 

 

عثمان دمبله رابطه ای صمیمی و دوستانه با ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا داشته و تصور می کند ممکن است راه حلی مانند این بازیکن برای ماندن در بارسلونا پیدا شود. در حالیکه در فصل تابستان به نظر می رسید جدایی امتیتی از بارسا قطعی باشد، جلسه رودرروی او با خوان لاپورتا همه چیز را تغییر داده و باعث ماندن این بازیکن در نوکمپ شد.

 

حتی گزارش شد اومتیتی در این جلسه به شدت احساساتی شده و گریه کرده است. حالا عثمان دمبله این مسیر را آخرین راه حل برای ماندن در بارسلونا دانسته و خواهان جلسه با رئیس باشگاه شده است. این وینگر فرانسوی معتقد است برگزاری چنین دیداری به حل اختلاف بین طرفین و مهیا شدن شرایط تمدید قرارداد کمک خواهد کرد.

عثمان دمبله بارسلونا خوان لاپورتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا خوان لاپورتا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود