Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -بهرام ستاری در جریان دیدار جوانان گام دوم انقلاب در لرستان با بیان اینکه تنها کشور انقلابی که توانست ماهیت خود را حفظ کند، انقلاب اسلامی مردم ایران است، گفت: هرکسی در سایه انقلاب زندگی می‌کند باید اصل آن‌را باور و به آن یقین و ایمان داشته باشد.
وی با بیان اینکه من نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا بلکه یک انقلابی هستم، افزود: در بحث مدیریتی باید انقلابی‌گری عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به این‌که ما در صحنه جهانی به این مهم رسیده‌ایم که امروز به تقابل اسلام و استکبار رسیدیم و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است، تصریح کرد: کسانی خودشان تا دیروز بر مسند بودند امروز همه چالش‌ها بعد از چهل و چند سال را جمع کرده و انتطار دارند تمامی آن‌ها را دولت برطرف کند.

ستاری با بیان اینکه شما جوانان انقلابی گام دوم باید در کنار دولت باشید و در بسیاری از امور به آن کمک کنید، افزود: قرارگاه گام دوم جوانان انقلابی در لرستان باید در هر زمینه‌ای از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در کنار دولت باشد و حمایت ار آن را رسالت خود بداند.

وی با بیان این‌که اعتبارات حوزه اجتماعی مناسب است و باید در امور مربوطه از آن استفاده کرد، گفت: ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ها باید در اختیار جوانان گام دوم انقلاب قرار بگیرد، چون بیشتر بر مشکلات آن‌ها واقف هستند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه تمام سخنان مقام معظم رهبری در راستای نجات کشور و ارائه راه‌کار در این زمینه‌ها است، افزود: در بحث عمل به سخنان مقام معظم رهبری جوانان باید پای کار بیایند.

ستاری همچنین با اشاره به اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی و حاشیه شهر‌ها می‌توانستیم بسیار عمیق‌تر به آن‌ها توجه کنیم تا الان حاشیه‌های شهر را نداشته باشیم، گفت: در حال حاضر نیز نمی‌توانیم آن‌ها را به حال خود بگذاریم باید در این زمینه نقطه عملیاتی برای آن‌ها تشکیل شود.
ستاری با اشاره به اینکه کسی که برای دولت قبلی سینه چاک بوده نمی‌تواند در بدنه دولت باشد، افزود: از پتانسیل جوان انقلابی در شهرستان‌ها استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتصابات در شهرستان‌ها با تایید فرمانداران انجام خواهد گرفت و فرمانداران باید از بدنه تخصصی و انقلابی شهر‌ها استفاده کنند.

قرارگاه جوانان گام دوم، یک تشکیلات گفتمان ساز است

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب لرستان گفت: قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب، یک تشکیلات گفتمان ساز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است.

سیروس حیدری در جریان دیدار با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی لستانداری لرستان با بیان اینکه در این استان متناسب با هر کدام از وزارتخانه‌ها یک حلقه میانی تشکیل شده است، اظهار کرد: ساختار و هسته این کارگاه را جوانان انقلابی تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های میانی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه به گذشته، چشم‌انداز به آینده و نگاهی امیدوارانه و توجه به ظرفیت‌ها برای برطرف نمودن مشکلات تشکیل شده است، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ بار کلمه جوانان را بیان کردند که این خود بدین معنی است که می‌توان در بسیاری از موارد به جوانان هم توجه داشت و به آن‌ها اعتماد کرد.

مسئول قرارگاره جوانان گام دوم انقلاب با بیان اینکه یکی از کار‌های مهم ما در این قرارگاه، پی‌گیری امور مربوط به حاشیه‌نشینی بوده است، تصریح کرد: در راستای شناسایی و برطرف نمودن مشکلات حاشیه‌نشینان اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.

در این دیدار سرحلقه‌های مردمی قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب در حوزه‌های فنی و تخصصی و همچنین نمایندگان برخی شهرستان‌ها پیرامون مباحث مشکلات در حوزه‌های گوناگون سخنانی را مطرح کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان گام دوم انقلاب قرارگاه جوانان گام دوم جوانان گام دوم انقلاب شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان

به گزارش جماران؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به ابعاد فرهنگی و دستاوردهای گسترده عملیات وعده صادق اظهار کرد: این روزها نقل هر محفل و مجلسی، صحبت پیرامون دستاوردها و پیامدهای عملیات وعده صادق است و عمدتاً این موردتوجه است که چقدر از این موشک ها به هدف نشسته و چند درصد رهگیری شده اما آنچه مهم تر از همه بود، اراده قوی، قدرتمند و مقتدرانه نیروهای مسلح ایران بود که اسرائیل را ذلیل کرد، هیمنه آن را درهم شکست و قلب مسلمانانی را که حکام آن ها، افراد دست نشانده، سرسپرده و بی لیاقت وابسته به جهان استکبار بودند، شاد کرد.

وی افزود: تمجیدی که از این عملیات در سطح عالم صورت گرفت، نسبت به ملتی بود که 45 سال است در معرض تهاجمات و تحریم های پیوسته دشمن هستند اما نه تنها عقب ننشسته اند بلکه امروز در این منطقه پربلا میدان داری می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت حفظ فرهنگ انقلابی در اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان خاطرنشان کرد: آن چیزی که نسل جوان ما باید درباره آن بیندیشد و ابعاد و سرمنشأ آن را دنبال کند، همین روحیه و فرهنگ انقلابی است. شما که شاهد این قهرمانی و قدرت هستید، امروز آن را لمس می کنید اما پیش از این ها، در دفاع مقدس بود که جهان درک کرد ایرانی ها حتی اگر هم با گوشت و پوست باشد اما در فتح المبین و خیبر عقب نشینی نمی کنند.

وی ادامه داد: یک عده افراد کوتاه فکر و اندک اندیش بودند که از همان روزهای اول به امام(ره) می گفتند شما با چه قدرتی می خواهید به مصاف شاهی بروید که دنیا پشت سر اوست اما هدف برآورده شد، مردم آمدند، این نهضت را به سرانجام رساندند و با سینه خشک به مصاف گلوله داغ رفتند تا کربلایی که شنیده ایم و شنیده اید، یکبار دیگر در خیابان های مشهد و تهران و تبریز و قم و اصفهان تکرار شود. اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد. امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه این نگرانی وجود دارد که نکند فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به خصوص نسل جوان توسط دشمن براندازی شود. وقتی بینش های انقلابی رو به ضعف بگذارد و چشم ها متوجه زرق و برق جریان های مادی باشد، بدیهی است که این فرهنگ تضعیف شود و آن زمان است که آن اراده قوی رو به ضعف خواهد گذاشت.

وی تأکید کرد: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری های انقلابی ملت رشد کند. این تحول هم باید از ناحیه ملت و دولت به صورت همزمان باشد؛ ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.

 علم الهدی گفت: اینکه شما بنده را ببینید و بابت حضور بانوان بدحجاب در بافت پیرامون حرم گلایه کنید، این همان منطق مشتری مداری است. عزیز من، فقط به گفتن ما نیست بلکه مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند. از سوی دیگر، حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق، در میدان باشد و هزینه های اجرای فرهنگ را بپردازد چون صیانت از فرهنگ، هزینه دارد. نمی شود ما در سازمان برنامه و بودجه بنشینیم برای همه چیز کشور برنامه ریزی کنیم و بعد دست آخر ببینیم چقدر پول باقی ماند و همان خرج فرهنگ باشد.

وی بیان کرد: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می شود.

امام جمعه مشهد با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم. به طور مثال، اوامر قطعی و صادرشده از ناحیه ولایت در مسائل فرهنگی به جای اینکه عمل شود، موردتکرار مستمر قرار می گیرد و مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند. این چه بساطی است؟ رهبری می فرماید که عمل شود، نه اینکه شما تکرار کنید.

وی افزود: از یک جنبه دیگر، همین بحث جذب حداکثری که یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری و به این معناست که همه جریانات دولتی و تشکل های مردمی همت کنند تا افراد از جریان های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند. این مبنای کلام و عمل است اما گاهی اوقات حرکت های ضدارزش و ناهنجاری در فلان برنامه تلویزیونی یا فلان نهاد حکومتی اجرا می شود که وقتی پیگیر می شویم، جواب می دهند به خاطر جذب حداکثری است. کدام جذب؟ می خواهید به بهانه پرکردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند، از خود برنجانید؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مثلاً همین اواخر، اینکه پیوسته بر بازگشت عناصر ناپاک، ضدانقلاب و خارج نشین تأکید می شود، این از همان مصادیق تحریف است. وقتی هم که سوال می کنیم می گویند به خاطر جذب حداکثری. عزیزان من، حداکثری که با آوردن اینها جذب می شود، نه جذب شما بلکه جذب همین افراد می شود. این چه منطقی است که شما دارید؟

وی با اشاره به آیه 112 سوره مبارکه هود ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید «فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ» یعنی اگر شما در جریان استقامت خود، یک اراده قوی در مردم ایجاد کردید اما پاسدار آن نبودید، این طغیان در برابر نعمتی است که خداوند بینا به شما عنایت کرده و در درگاه پروردگار حساب و کتاب خواهد شد. برادران و خواهران، عزیزان من، مبنای عمل این است. کسانی که در بعضی حرکت ها و جریان های مردمی، مدعی توسعه فرهنگ دینی هستند، باید بیایند جامعه دینی را توسعه بدهند. این همان تحولی است که هم برپایه دستگاه های حکومتی و هم مبتنی بر اراده مردمی، می تواند منجر به اقتدار مضاعف ملت در عرصه های مختلف شود.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است