Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مهدی غفاری سه شنبه در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان شادگان افزود: وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه‌ های نیمه‌ کاره بگذاریم، نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات دولت و نظام برای مردم ملموس می شود.

وی اظهار داشت: تلاش می شود که مردم نجیب شهرستان شادگان هر چه زودتر آثار پروژه های عمرانی را در این شهرستان لمس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دیوان محاسبات استان خوزستان گفت: برخی پروژه ها در شادگان به دلیل کم کاری نیمه تمام باقی مانده که در صورت اجرا نشدن با برخورد قانونی مواجه می شود.

غفاری خواستار تسریع در روند احداث جاده ورودی شادگان - دارخویین شد و بیان کرد: این محور سالانه شاهد تصادفات جاده ای مرگبار است که تسریع در روند احداث آن ضروری است.

وی افزود: همچنین پروژه جابجایی شبکه ورودی برق شادگان باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

غفاری در ادامه گفت: پروژه احداث منطقه صوفی آباد شادگان به صورت ویژه توسط آبفا شادگان ادامه خواهد یافت تا میزان پس زدگی و جمع شدن آب در زمان بارندگی کاهش یابد.

مدیر کل دیوان محاسبات استان خوزستان خواستار ادامه پروژه تعریض جاده روستای عبودی شد و از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شادگان خواست در راستای صدور دستور لازم برای شروع مجدد این پروژه اقدام نماید.

غفاری گفت: همچنین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان برای تجهیز و بازسازی مدرسه عدالت شادگان امکاناتی چون میز و نیمکت ،کولر ، آب سرد کن و آسفالت مدرسه را تامین می کند.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این نشست گفت: ورود دیوان محاسبات استان خوزستان به پروژه های عمرانی شادگان از الزامات است.

امید صبری پور افزود: نحوه هزینه کرد اعتبارات پروژه ها در شادگان یکی از مطالبات مردم این شهرستان است که دیوان محاسبات استان به آن ورود خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برخی پروژه ها در این شهرستان نیاز به افزایش اعتبار دارند که امیدواریم دیوان محاسبات استان این مورد را به صورت جدی پیگیری کند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

برچسب‌ها شادگان افتتاح پروژه خوزستان دیوان محاسبات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان افتتاح پروژه خوزستان شادگان افتتاح پروژه خوزستان دیوان محاسبات کشور دیوان محاسبات استان استان خوزستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تامین برخی اقلام ضروری امدادی مانند چادر و موکت انجام شده است و این اقلام در سراسر استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حسین درخشان، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست معاونان و جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر استان با استاندار سمنان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین اعتیاد، دوره‌های آموزشی برای بیش از ۲۰۰ نفر از امدادگران از سراسر کشور در ابتدای سال‌جاری برگزار شد.

وی افزود: تأمین برخی اقلام ضروری امدادی مانند چادر و موکت انجام شده است و این اقلام در سراسر استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری تاکنون تمام شعب هلال احمر شهرستان‌ها بالغ بر دو بار بازدید و طی نشست با فرمانداران مسائل و مشکلات احصا شده است.

درخشان تصریح کرد: در طی ایام تعطیلات نوروزی سال‌جاری در راستای خدمت رسانی به مسافران و زائران و همچنین مردم استان سمنان، تمام امکانات این مجموعه بسیج شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، نهادینه‌سازی فرهنگ خود امدادی، برگزاری کنگره شهدای امدادگر، نشست و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی، دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح از جمله اقدامات پیش روی این مجموعه در سال‌جاری است.

درخشان اظهار کرد: تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این مجموعه، هزینه کرد مسئولیت اجتماعی مجموعه‌های تولیدی در استان و به ویژه هلال احمر و مباحث مرتبط با مولدسازی دارایی‌ها از جمله درخواست‌های ما در مجموعه هلال احمر است.

کد خبر 747867

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است