Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم معتمدی در جلسه شورای سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم که عصر امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه کیفیت خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم طی سال‌های اخیر تا حدودی دچار افت شده است، اظهار داشت: باید مسیری در شهرداری قم دنبال شود که علاوه بر شهروندان، رانندگان نیز از فعالیت آن رضایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم یادآور شد: باید اقداماتی در شهرداری قم انجام شود تا ناوگان عمومی قم بیشترین خدمت را با بالاترین کیفیت به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم گفت: اتوبوس‌رانی مهم‌ترین مبلمان زنده و پویای شهری است و لازم است کیفیت، نظافت و بهره‌وری آن به‌صورت مرتب مورد رصد و پایش قرار بگیرد.

معتمدی خاطرنشان کرد: در کنار نوسازی باقی‌مانده ناوگان فرسوده شهرداری قم، اورهال کردن و بازسازی این ناوگان نیز موردتوجه قرار بگیرد.

وی استفاده از توان بخش خصوصی در ارتقای بهره‌وری و کیفیت ناوگان عمومی قم مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی ناوگان باید از بخش خصوصی توانمند استفاده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، به‌روزرسانی خدمات ناوگان عمومی شهر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ناوگان عمومی قم باید به نقطه‌ای برسد که خدمات خود را به‌صورت برخط و لحظه‌ای به شهروندان ارائه دهد.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قم استانداری قم اتوبوسرانی حمل و نقل قم ناوگان عمومی اتوبوس رانی شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری