Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@14:00:51 GMT

از فرودگاه تا خواهرزاده دردسرساز!

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۰۴۰

از فرودگاه تا خواهرزاده دردسرساز!

انتخابات فدراسیون بسکتبال یک بار دیگر به تعویق افتاد. این انتخابات که قرار بود ۱۹ دی ماه برگزار شود، یک بار به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا،  با این حال در شرایطی که همه منتظر بودند تا مجمع این فدراسیون صبح فردا برگزار شود، وزارت ورزش یک بار دیگر دست به تغییر تاریخ برگزاری انتخابات زد.

  تأیید صلاحیت‌های دردسرساز

تعویق قبلی انتخابات در شرایطی انجام شد که گفته می‌شد مشکل اصلی، عدم آمدن تأیید صلاحیت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دو هفته تعویق انتخابات هم باعث نشد تا لیست کامل تأیید صلاحیت کاندیدای بسکتبال اعلام شود. لیستی که هنوز هم اعلام نشده و یکی از طولانی‌ترین پروسه‌های تأیید صلاحیت را رقم زده است.

 

 از پرونده فرودگاه تا مسائل مالی

در شرایطی که وزارت ورزش به‌صورت واضح درباره این ماجرا اظهار نظر نمی‌کند و نامزدهای انتخابات هم ترجیح می‌دهند مثل ماه‌های گذشته ساکت بمانند و از منطقه امن خودشان خارج نشوند، ناچاریم به اشاره مستقیم به اصل ماجرای تعویق دوباره.

اگرچه پیش از این نوشتیم که ماجرای فرودگاه و اجناس ممنوعه‌ برای طباطبایی مشکل ساز شده، با این حال گذر زمان نشان داد که ماجرا بغرنج‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسید.

رامین طباطبایی در شرایطی که شانس اصلی تصدی دوباره پست ریاست فدراسیون است، هنوز نتوانسته تأیید صلاحیتش را بگیرد. موضوعی که شنیده می‌شود علت اصلی تعویق دوباره انتخابات هم هست و رئیس چهار سال گذشته بسکتبال، با همکاری وزارت ورزش توانسته تا انتخابات را دو هفته به تعویق بیندازد تا بتواند تأیید صلاحیتش را بگیرد.

در این میان البته شنیده می‌شود که سد راه طباطبایی در راه تأیید صلاحیت، ماجرای فرودگاه و علاوه بر آن پرونده مالی پروژه بازسازی سالن آزادی است! گفته می‌شود مبالغی که در این پروژه رد و بدل شده و نقش خواهرزاده رئیس و حساب‌های او، یکی از مشکلات اساسی رامین طباطبایی است.

در این میان تحرکات مسئولان یکی از تیم‌های لیگ برتری در دادن اطلاعات دقیق به مراجع ذیربط هم در روند ماجرا بی‌تأثیر نبوده و گره کوری به پرونده شانس اصلی ریاست در انتخابات بسکتبال زده است.

 

 بدا به حال بسکتبال

از دوران عجیب و غریب طباطبایی در چهار سال گذشته که بگذریم، می‌رسیم به برهه کنونی که چهار، پنج کاندیدای اصلی در تلاش‌اند تا بتوانند برای چهار سال آینده رئیس فدراسیون شوند. در میان این کاندیداها، یکی که خود طباطبایی است. مدیری که واضح است حمایت حداقلی را از جانب وزارت ورزش دارد اما ماه‌هاست درگیر است و نمی‌تواند تأیید صلاحیتش را برای حضور دوباره در انتخابات بگیرد.

از طرف دیگر سایر نامزدها هم دست‌کمی از او ندارند. آدم‌هایی که نشسته‌اند تا مگر طباطبایی خودش نتواند به مجمع برسد و پس از آن بتوانند از میدان خالی استفاده کنند. افرادی که نه برنامه‌ به درد بخور و قابل اعتنایی منتشر کرده‌اند و نه حالا ذره‌‌ای به خودشان زحمت می‌دهند که حداقل در یک جمله، به تعویق دوباره انتخابات اعتراض کنند!

سؤال بزرگ اینجاست که اگر همه چیز معطل یک نفر است، چرا هیچ صدایی از باقی نامزدها در‌نمی‌آید؟

گزارش: محسن آجرلو

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال فدراسیون بسکتبال ایران تأیید صلاحیت وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد