Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:26:34 GMT

مدارس روز چهارشنبه شهر اراک غیر حضوری شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۹۲۳

مدارس روز چهارشنبه شهر اراک غیر حضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز اراک، مدارس شهر اراک در دو نوبت صبح و عصر روز  چهارشنبه غیر حضوری تشکیل می شود.

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، با توجه به میزان آلودگی فعلی دستگاههای سنجش ‌وپیش بینی سکون دمایی در صبح چهارشنبه و جمع بندی نظرات اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا، فردا کلیه مدارس شهر اراک به صورت مجازی تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رعایت سایر دستورالعمل‌ها برای سایر دستگاه‌های اجرایی نیز الزامی است.

بدین ترتیب همه مدارس در تمامی مقاطع شهر اراک در روز چهارشنبه ۶ بهمن در نوبت صبح و عصر به صورت مجازی تشکیل می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون اراک آلودگی هوا شرایط اضطراری تعطیلی مدارس آموزش مجازی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است