Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن مقانلو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار شده و تکلیف هم در همان مجمع روشن شده است، اینکه چرا بعد از گذشت بیش از ۲۰ روز شرایط این رشته همچنان در وضعیت بلاتکلیفی است، جای تعجب است، چرا، چون اگر مشکلی هم بوده همان لحظه باید مرتفع و حل و فصل می‌گردید.

این مربی باتجربه خاطرنشان کرد: شرایطی که تکواندو این روزها با آن دست به گریبان است به هیچ عنوان شایسته این رشته پرافتخار نیست و امیدوارم وزارت ورزش تا دیر نشده تکلیف را روشن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات بین المللی در راه است، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و انتخابی‌های المپیک همه و همه برنامه‌های مهمی است که پیش روی تکواندو ایران قرار داد. از دست دادن زمان شاید جبران ناپذیر باشد. روزهایی را که باید کار کرد و به فکر موفقیت بود، این چنین نباید از دست داد و همه اهالی تکواندو باید دست به دست هم بدهند تا تکواندو راه خود را به قدرت طی کند.

سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: هادی ساعی یکی از بهترینهای دنیا و پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران است که با تکواندو بیگانه نیست. همه ما باید به او کمک کنیم تا در مسیری که آغاز کرده به درستی گام بردارد. از من که سال‌ها در تیم‌های ملی تکواندوکار، مربی و سرمربی بودم تا پیشکسوتان و بزرگان تکواندو می‌بایست به او کمک کنند.

مقانلو در خصوص پیشنهاد هدایت تیم ملی ناشنوایان گفت: در گفتگویی که در این زمینه با من شد، خیلی علاقه داشتم به تیم کمک کنم، ولی پیشنهاد من مسعود حجی زواره بود. ما قهرمانان زیادی داریم که در بزرگترین میادین جهانی و المپیک مبارزه کرده‌اند. اکنون باید جهت شروع فعالیت قهرمانان در عرصه مربیگری به قهرمانان اعتماد کرد تا در کنار مربیان با تجربه و نامدار در میادین بزرگترکسب تجربه کنند تا بتوانند توانایی خود را در بخش مربیگری به بوته آزمایش بگذارند.

کد خبر 5408640

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو بیژن مقانلو تیم ملی تکواندو تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران سردار آزمون تیم ملی فوتبال زنان ایران تیم ملی فوتبال عراق هندبال ویروس کرونا مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتبال زنان تکواندو جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی

برخی پناهجویان افعان در «جاکارتا» نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، برخی از پناهجویان افغان در «جاکارتا» پایتخت اندونزی با برپایی تجمع در برابر دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، دست به اعتراض زدند و خواستار حمایت این نهاد برای اسکان در کشورهای دیگر شدند.

خیابان‌های شهرهای مختلف اندونزی در سال‌های اخیر شاهد تجمعات و اعتراضات بسیاری از سوی پناهجویان افغان بوده است.

بسیاری از پناهجویان افغانستانی، بیش از 10 سال است که به اندونزی آمده‌اند با این حال پس از گذشت این مدت، جز سرگردانی و بلاتکلیفی چیزی عایدشان نشده است.

گفته می‌شود بیشتر این پناهجویان خواستار ورود نهادهای بین‌المللی به موضوع و کمک به انتقال آنها به کشور ثالث هستند.

ضرب و شتم پناهجویان افغان در اندونزیرنج بسیار پناهجویان افغانستانی در ترکیه و اندونزیجان باختن صدها پناهجوی افغان در مسیر مهاجرت به دیگر کشورها

براساس آمارها، حدود 14 هزار پناهجو در اندونزی حضور دارند که حدود نیمی از آنها را شهروندان افغانستان تشکیل می‌دهند.

این پناهجویان به امید رسیدن به استرالیا راهی اندونزی شده‌اند اما به دلیل برخی سیاست‌های دولت کانبرا، راهی برای ورود ندارند و با حالت سرگردانی و بلاتکلیفی در اندونزی متوقف مانده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی