Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین باقری در خصوص شرایط آمادگی و اردوی تیم تفنگ اظهار داشت: مرحله چهارم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی از شنبه هفته گذشته آغاز شده است. سطح بچه‌ها با توجه به رکوردهایی که در مرحله دوم مسابقات آزاد به دست آوردند، خوب است و روند مناسبی را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بعد از مسابقات آزاد هم رکوردگیری کردیم و رکورد ۶۳۵.۸ را داشتیم که از رکورد مطمئن جهانی هم بالاتر است.

وی در ادامه افزود: هدف دوم ما حضور در مسابقات جهانی مصر است که امیدوارم به این مسابقات اعزام شویم. فدراسیون تلاش خود را انجام می‌دهد تا در این مسابقات که از ۷ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود، شرکت کنیم و این تنها مسابقه برون‌مرزی ما قبل از عید است بعد از عید هم ۳ مسابقه جهانی دیگر هم داریم. البته قبل از آن مسابقات کشورهای اسلامی را هم پیش رو داریم.

سرمربی تیم تفنگ در خصوص برنامه‌های تیم ملی برای آمادگی بیشتر گفت: با مسابقاتی که در پیش داریم قبل از بازی‌های آسیایی می‌توانیم به آمادگی خوبی برسیم اما همه آنها به این بستگی دارد که ببینیم آیا این برنامه‌ها را می‌توانیم انجام دهیم یا نه. اگر برنامه‌های مربوط به اردوهای داخلی و برون مرزی و مسابقات جهانی را نزدیک به صددرصد انجام دهیم، حداکثر مدال‌هایی که برای بازی‌های آسیایی پیش‌بینی کردیم را به دست می‌آوریم. هر چه از این برنامه‌ها فاصله بگیریم، نتایج هم تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با جلساتی که ستاد بازی‌های آسیایی در کمیته ملی المپیک داشتید ترکیب کامل تفنگ به این بازی‌ها اعزام می‌شود، گفت: ما یک جلسه داشتیم و در مورد تعداد نفرات اولیه به جمع بندی رسیدیم و حداکثر نفرات را اعزام می‌کنیم اما به احتمال  زیاد به این ترتیب نخواهد بود و نفرات کمتر می‌شوند همه اینها بستگی به نتایجی دارد که در کاپ‌های جهانی کسب می‌کنیم. اگر نتایج خوب باشد کمیته ملی المپیک قبول می‌کند که نفرات بیشتری را اعزام کنیم.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا برای دریافت ویزای مصر با مشکل رو‌به رو شده‌اید، یادآوری کرد: در مورد مسابقات مصر دو مشکل داریم. یکی بحث ویزا و دیگری تامین منابع مالی است. مسئولین تلاش می‌کنند تا روال کار طی شود. مبینی هم سخت پیگیر موضوع است.

سرمربی تیم تفنگ در خصوص موضوع فشنگ گفت: فشنگ خفیف برای مسابقه داریم ولی برای تمرین نه. تمرینات ما در این مدت عمدتا خشک بوده است. اگر زودتر به مصر اعزام شویم این شانس را داریم که در آنجا تمرین کنیم.فروغی: نمی‌دانم تیراندازی باید چه کاری کند که مورد توجه قرار بگیرد/ از خودم راضی نیستم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی بازی های آسیایی برنامه ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی