Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:28:06 GMT

یوونتوس با ۷۰ میلیون یورو به دنبال جانشین رونالدو

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۳۳۷

یوونتوس با ۷۰ میلیون یورو به دنبال جانشین رونالدو

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند یوونتوس به جذب دوسان ولاوویچ مهاجم ۲۱ ساله فیورنتینا نزدیک است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، این بازیکن صرب که اغلب با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه می شود، ۱۷ گل در سری آ در این فصل به ثمر رسانده است و یوونتوس آماده است حدود ۷۰ میلیون یورو برای این بازیکن جوان بپردازد، زیرا آن‌ها به دنبال پر کردن شکاف گل‌های کریستیانو رونالدو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ۱۸ ماه از قرارداد ولاوویچ در فلورانس باقی مانده است، گمانه زنی‌ها در مورد سرنوشت او به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. یوونتوس گل‌های رونالدو را در این فصل پس از انتقال او به منچستریونایتد از دست داد و به نظر می‌رسد ولاوویچ جانشین خوبی باشد.

روزنامه ایتالیایی "گازتا دلو اسپورت" می گوید یوونتوس فقط ۷۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است در حالی که "اسکای ایتالیا" رقم جهانی ۷۵ میلیون یورو را گزارش کرده است.

دانیله پراد، مدیر فیورنتینا این هفته گفت: گردش مالی سالانه ما حدود ۷۵ میلیون یورو است، بنابراین نمی‌توانیم ریسک از دست دادن او را در یک انتقال رایگان بعد از اتمام قراردادش داشته باشیم.

در صورت پیوستن به یوونتوس، ولاوویچ گرانترین نقل و انتقال زمستانی لیگ ایتالیا می‌شود. رکورد فعلی زمانی به دست آمد که میلان در ژانویه ۲۰۱۹ مبلغ ۴۰ میلیون یورو به باشگاه فلامنگو برزیل برای لوکاس پاکئتا پرداخت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم