Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز-  سرهنگ علی سلیمانی با بیان این که اغلب سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، گفت: با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم در دی ماه سال جاری در حوزه برخورد با سارقان و معتادان متجاهر، با انجام چندین مرحله عملیات پاکسازی در نقاط مختلف شهرستان، ۱۹۱ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشفیات سرقت های داخل خودرو در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت:  باتلاش‌های انجام شده ۱۰ درصد کاهش وقوع انواع سرقت‌ها و ۶ درصد افزایش کشفیات انواع سرقت‌ها انجام شده است.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که ثبات و پایداری امنیت تنها رهگذر نهادینه کردن آن در یک جامعه و احساس مشارکت و مسئولیت عمومی در قبال امنیت اجتماعی حاصل می‌شود، گفت: امنیت اجتماعی مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ  با اشاره بر افزایش ۲۲۵ درصدی کشفیات انواع مواد مخدرو در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عنوان کرد: مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور امنیتی دارای کارکرد‌های آشکار و پنهان فراوانی است که از جمله آن می‌توان به مواردی همچون افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش تعهد و اعتماد اجتماعی، قبول مسئولیت و افزایش امنیت اشاره کرد.

 به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ مشارکت و همیاری مردم با پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان عاملی مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرائم تلقی می‌شود و از این رو از شهروندان انتظار می‌رود همواره با رعایت هشدار‌های انتظامی، پلیس را در ایجاد امنیت پایدار و آرامش خاطر آحاد جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/ر.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معتادان متجاهر سارقان حرفه ای امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

همشهری آنلاین نوشت: شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

۴۷۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898916

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳