Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با تداوم صدرنشینی تیم شهرداری شهر بابک خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روز میز، در پایان دور دوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی اصفهان، تیم شهرداری شهر بابک به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان سه دوره قبل لیگ برتر بانوان، در دور دوم موفق شد در هر سه مسابقه خود به پیروزی دست یابد و با مجموع 14 امتیاز یک قدم به کسب چهارمین قهرمانی پیاپی نزدیک‌تر شود.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز در دور دوم این پیکارها موفق به کسب 5 امتیاز شد که با احتساب 6.5 امتیاز دور اول، با مجموع 11.5 امتیاز همچنان در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

بیست پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ، اسفند ماه سال جاری با انجام دیدارهای مرحله سوم به میزبانی کرمان با معرفی تیم قهرمان خاتمه خواهد یافت.

جدول رده بندی به شرح زیر است:
1- شهرداری شهر بابک 14 امتیاز
2- دانشگاه آزاد اسلامی 11.5 امتیاز
3-پادما یدک اصفهان 10.5  امتیاز
4-سردار سلیمانی شیراز 5 امتیاز
5-گلستان تجارت جنوب 2 امتیاز
6-سانا صنعت زیما البرز 2 امتیاز

اعلام تاریخ قطعی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز شهرداری شهر بابک تنیس روی میز لیگ برتر 5 امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا در بخش دختران با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود