Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@14:58:32 GMT

همدستی خواهر و برادر در جنایت هولناک

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۸۰۸

همدستی خواهر و برادر در جنایت هولناک

آفتاب‌‌نیوز :

۲ ماه پیش و به‌دنبال پیداشدن جسد مردی در یک خودروی پراید در یکی از خیابان‌های پایتخت، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مقتول مردی جوان بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده و با طنابی به صندلی ماشین بسته شده بود.

با گزارش ماجرا به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران و حضور تیم جنایی در محل حادثه، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولی نکشید که با استعلام شماره پلاک خودرو، هویت مقتول شناسایی شد و مأموران به سراغ خانواده‌اش رفتند، اما آن‌ها که از شنیدن خبر مرگ فرزندشان شوکه شده بودند، گفتند که مقتول با کسی اختلاف نداشته و نمی‌دانند که چه‌کسی و با چه انگیزه‌ای دست به این جنایت زده است.

در این شرایط بررسی‌های تخصصی برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت کلید خورد و کارآگاهان در ادامه به سرنخ‌هایی از یک زن جوان دست یافتند.

زنی که با مقتول در تماس بود و او را می‌شناخت. این زن توسط مأموران زیرنظر گرفته شد و شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد او از ماجرای جنایت باخبر است؛ بنابراین با دستور قاضی جنایی بازداشت شد، اما ادعا کرد که نقشی در قتل مرد جوان ندارد.

زن جوان همچنان در بازداشت بود و تحقیقات از او ادامه داشت تا اینکه اسرار جنایت را فاش کرد و مدعی شد که با همدستی برادرش دست به قتل مرد جوان زده است.

او گفت: مقتول را می‌شناختم و، چون شرایط مالی‌اش بد بود چند باری به او کمک کرده بودم. تماس‌های ما ادامه داشت تا اینکه فرزندم به دنیا آمد و، چون نمی‌خواستم زندگی‌ام از هم بپاشد از وی خواستم که دیگر با من تماس نگیرد، اما او دست بردار نبود.

یک روز که خواهر و برادر ۱۷ ساله‌ام به دیدنم آمده بودند ماجرای مزاحمت‌های مقتول را با آن‌ها درمیان گذاشتم و برادرم پیشنهاد کرد حالا که حاضر نیست دست از تماس‌هایش بردارد باید او را به قتل برسانیم.

متهم ادامه داد: با همدستی برادرم نقشه جنایت کشیدیم و روز حادثه با مقتول تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم. برادرم نیز همراهم آمد و درحالی‌که من روی صندلی عقب ماشین مقتول نشسته بودم و او پشت فرمان بود، طنابی دور گردنش انداختم و کشیدم و برادرم نیز با چاقو به او ضربه زد. پس از آن نیز از ماشین پیاده شدیم و فرار کردیم.

اعترافات این زن در حالی بیان می‌شد که برادر وی نیز بازداشت شد و پزشکی قانونی اعلام کرد ضربات چاقو و طنابی که به گلوی مقتول فشار آورده باعث مرگ او شده است.

در این شرایط بازپرس جنایی برای هر دو متهم به اتهام مشارکت در قتل عمد قرار قانونی صادر کرد و پسر ۱۷ ساله به کانون اصلاح و تربیت و زن جوان نیز به زندان منتقل شد.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل دستگیری متهم جنایت هولناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • معمای اتوبان
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو