Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش برف و کولاک هفته گذشته در استان کرمانشاه موجب قطع برق پنج شهر و ۲۱۹ روستای استان کرمانشاه شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و همکاری نیروهای ارتش و سپاه، برق پنج شهر در همان ساعات اولیه بارش برف وصل شد و برق قطع شده تمام روستاها وصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش سنگین برف هفته گذشته بیش از ۷۰ میلیارد تومان به شبکه انتقال و توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: پس از بازگشایی راه‌های مواصلاتی مسدود شده روستاها در اثر بارش برف و کولاک، با همکاری نیروهای نظامی، همکاران شبکه توزیع برق نسبت به اتصال برق قطع شده روستاها سریعاً اقدام کرده و برق همه شهرها و روستاها در حال حاضر وصل شده است.

مرادی بیان کرد: خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق استان کرمانشاه شامل؛ شکستگی تیرهای سیمانی و چوبی برق و سقوط ترانس و بریدگی سیم‌های برق بوده که طبق برآورد اولیه ۷۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه برق استان وارد شده است.

وی گفت: بیش از ۴۵ اکیپ عملیاتی و مدیریت بحران توزیع برق استان کرمانشاه با استفاده از ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین کار رفع خاموشی‌ها و اتصال شبکه برق را انجام دادند.

کد خبر 5409194

منبع: مهر

کلیدواژه: برق قطع برق کرمانشاه بارش برف برف و کولاک برف و یخبندان برف و باران بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دهه فجر آمار کرونا سیل کرمان برف روبی برف و یخبندان اردبیل تعطیلی مدارس برق استان کرمانشاه توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

بارش های سیل آسای اخیر به زمین های حاصلخیز کشاورزی در روستای عباس آباد از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خسارت زد. به گفته شهروند خبرنگار ما یکی از دلایل این خسارات نامساعد بودن بستر رودخانه نرماب است که هر ساله به خاطر لایروبی نشدن برای کشاورزان در حوزه کشت گندم، چغندر، نخود فرنگی و دیگر محصولات مشکل ساز شده است.

 شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: جمال سرحدی - گلستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر