Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر سرشناس رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات‌های انتقامی صنعاء به امارات گفت: سفر رئیس این رژیم به ابوظبی نباید از یک هفته قبل علنی می‌شد.

به گزارش قدس آنلاین، منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند: «اسحاق هرتزوگ» رئیس جمهور(رژیم) اسرائیل یکشنبه آتی در اولین سفر رسمی یک رئیس جمهور اسرائیل به امارات وارد «ابوظبی» پایتخت این کشور امیر نشین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر اسحاق هرتزوگ در بحبوحه تنش‌های فزاینده پس از حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ابوظبی انجام می‌شود.

در همین ارتباط، «روعی کایس»، تحلیلگر امور عربی در رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود درباره خطرناک بودن وضعیت امنیتی برای این سفر در زمانی که امارات زیر حملات انتقامی صنعاء قرار دارد، هشدار داد.

این تحلیلگر صهیونیست نوشت: «مطمئنا اعلام چنین دیداری آن هم در زمانی که حوثی‌ها در تلاش برای جستجوی اهداف خوب در امارات هستند، عاقلانه نیست».

کایس ضمن اعلام اینکه اوضاع در امارات عادی نیست و هنوز هم ممکن است اتفاقاتی بیفتد، افزود: چنین سفری باید در روز خود نه یک هفته قبل علنی می‌شد.

گفتنی است؛ نیروهای مسلح یمن دوشنبه هفته جاری پایگاه الظفره را هدف قرار دادند؛ پایگاهی که در ۳۲ کیلومتری جنوب ابوظبی قرار دارد. این پایگاه مقر اصلی هوایی نیروهای آمریکایی در منطقه است.

این دومین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ابوظبی طی یک هفته اخیر است؛ عملیات‌هایی که پس از هشدارهای مکرر صنعاء به امارات مبنی بر لزوم توقف تعرض به یمن انجام می‌شود.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شب گذشته(سه‌شنبه شب)، بار دیگر درباره خطر سرمایه‌گذاری در امارات هشدار داد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صنعاء هرتزوک یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه

به گزارش قدس آنلاین، صدها تن از دانشجویان دانشگاه شهر «الدار البیضاء» مراکش در راستای همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های غربی برای حمایت از نوار غزه تظاهراتی برپا کردند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی مخالفت قاطعانه خود را نسبت به هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام و نسل‌کشی ملت فلسطین را محکوم کردند.

آنها همچنین همبستگی خود را با دانشجویان تمام کشورهای جهان حامی فلسطین و در رأس آن دانشجویان آمریکایی اعلام کردند.

در کنار مراکش کشورهای دیگر از جمله ترکیه و یمن نیز شاهد برگزاری تجمعات و تظاهرات در همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های غربی در حمایت از غزه بوده است.

شهرهای مختلف مراکش از جمله رباط پایتخت آن تقریبا هر روز شاهد تجمع‌های گسترده مراکشی‌ها برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین و درخواست برای توقف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، لغو محاصره و کمک‌رسانی هستند.

از سوی دیگر، همزمان با تظاهرات دانشجویی دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی، دانشجویان اردنی نیز در حال آماده شدن برای برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز برای اعلام همبستگی با ساکنان غزه در روز سه‌شنبه هستند.

در همین رابطه، «انجمن دانشجویی حمایت از مقاومت» با صدور بیانیه‌ای خواستار برگزاری تجمع دانشجویی در روز سه‌شنبه برای حمایت از غزه، ساکنان آن و مقاومت فلسطینی شد.

در این بیانیه همچنین آمده است این تجمع تحت عنوان «دانشجویان اردن از غزه حمایت می‌کنند» با هماهنگی تمامی گروه‌ها و فراکسیون‌های دانشجویی برگزار خواهد شد.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه به‌ویژه در شمال نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو