Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس هرچقدر که در ۹ هفته اخیر لیگ برتر موفق نشان داده و از لحاظ آماری، در مقایسه با سایر تیم ها، دستاورد بهتری داشته، از لحاظ مشکلات مالی و مدیریتی روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و روزی هم نیست که با شایعات عجیب و غریب روبرو نشود.

همین حالا شایعه اعتصاب احتمالی بازیکنان در تمرین این تیم به دلیل نگرفتن مطالبات مالی شان به گوش می‌رسد و نشان می‌دهد که چطور یکی از بهترین تیم‌های ایران، در این عرصه زمینگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، اما شایعات باورنکردنی هم به گوش می‌رسد که بیش از آنکه واقعیت داشته باشد، در این مقطع خنده دار به نظر می‌رسد.

ماجرای اخیر مربوط به شایعه‌ای است که عنوان می‌کند پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب مهدی تیکدری، مدافع راست تیم گل گهرسیرجان است. اینکه اصلا پرسپولیس نیاز به مدافع راست در این مقطع زمانی داشته باشد یا نه مسئله‌ای است، ولی اینکه چرا باید پرسپولیس به مهدی تیکدری فکر کند در نوع خودش عجیب است. مهدی تیکدری با وجود آنکه چندان بازیکن شناخته شده‌ای نیست، ولی گران قیمت‌ترین بازیکن این روز‌ها فوتبال ایران محسوب می‌شود! او فصل گذشته در تراکتور بازی می‌کرد، ولی باشگاه گل گهر سیرجان برای خرید این بازیکن ۱۱ میلیارد تومان به باشگاه تراکتور پرداخت تا رضایتنامه اش را بگیرد! از طرفی شایعه شده که رقم قرارداد تیکدری با خود گل گهری‌ها هم رقمی نزدیک به ۹ میلیاردتومان است که همین موضوع باعث شده تا یک مدافع راست به تنهایی نزدیک به ۲۰ میلیاردتومان برای گل گهر هزینه بردارد.

حالا چرا گل گهر برای بازیکنی که این قدر هزینه کرده باید رضایتنامه صادر کند تا به پرسپولیس برود مشخص نیست؟ اصلا با توجه به این هزینه انجام شده، گل گهر راضی می‌شود این بازیکن را بدون گرفتن حداقل هزینه‌ای که برایش کرده، به تیم دیگری بفرستد؟ و در آخر اینکه آیا پرسپولیس این همه پول دارد تا برای جذب یک مدافع راست بپردازد، آنهم در حالی که خرید هافبک و مهاجم برایش از نان شب واجب‌تر است؟

این شایعه البته درست در روز‌هایی مطرح می‌شود که عنوان شده رامین رضاییان، مدافع راست سابق همین پرسپولیس و تیم ملی حاضر است با قراردادی سفید امضا به تیم پرسپولیس برگردد و نیاز احتمالی یحیی به مدافع راست را برطرف کند.

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مهدی تیکدری مدافع راست گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟