Web Analytics Made Easy - Statcounter

بـه گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید امیر هنجن، معاون نظارت و امور مناطق تاکسیرانی تهران درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی و الزام به نصب کارت واکسن بر روی شیشه تاکسی گفت: این اقدام پیرو ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین هماهنگی صورت‌گرفته با وزارت کشور مد نظر قرار گرفت و بر اساس آن رانندگان تاکسی باید با مراجعه به سایتsalamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir نسبت به دریافت تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای کیوآر (QR) کد و الصاق آن بر روی شیشه جلوی تاکسی،درقسمت پایین سمت راست، اقدام کنند.

وی گفت: الصاق این کارت از نیمه بهمن ماه برای تمامی تاکسیران ها الزامی است و در صورت عدم نصب آن بر روی شیشه تاکسی، عوامل نظارتی سازمان، نسبت به ثبت تخلف تاکسیران و جلوگیری از فعالیت اقدام می کنند.ضمن این که اجرای طرح به شیوه ارشادی یک هفته زودتر از اجرای طرح اصلی در دستور کار عوامل نظارتی سازمان تاکسیرانی شهر تهران قرار می گیرد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: متاسفانه 5هزار و 177 تاکسیران هنوز برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند و با توجه به حساسیت شغلی و ارتباط بی واسطه و مستمرشان با شهروندان، نمی توان در این زمینه اغماض کرد.

وی افزود: از ابتدای بهمن ماه و پس از اطلاع رسانی به رانندگان تاکسی، اعمال محدودیت برای مواردی که هنوز نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده اند در دستور کار قرار گرفت به این معنا که دریافت هرگونه خدمات از دفاتر امور اداری تاکسیرانی اعم از تمدید یا دریافت پروانه فعالیت و... به ارائه کارت دیجیتال واکسن منوط خواهد بود.

سید امیرهنجن تاکید کرد: اعمال محدودیت‌ها برای رانندگانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند تا زمانی که گواهی واکسن خود را به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی ارائه نکنند، ادامه می یابد و در ادامه فرآیند الزام به تزریق واکسن، این محدودیت ها تشدید هم خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تاکسی کارت واکسن بر روی شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند