Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عراقی از سردرگمی سرمربی تیم ملی این کشور برای انتخاب ترکیب دیدار با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری «وین وین»، به گفته برخی منابع زلیکو پتروویچ سرمربی اهل مونته نگروی عراق هنوز ترکیب مورد نظرش برای بازی روز پنجشنبه مقابل ایران را انتخاب نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل ابهام پتروویچ نگرانی او از افزایش شمار مبتلایان به کرونا آن هم در شرایطی که AFC از موضع ایران در ماجرای سه بازیکن کرونایی عراق حمایت کرده و نتایج اولین آزمایشات که نشان دهنده سه بازیکن تیم ملی عراق به کرونا مبتلا هستند را مورد پذیرش قرار داده است. بر این اساس پتروویچ؛ امجد عطوان، یاسر قاسم و مناف یونس سه بازیکن اصلی خودش را در این بازی در اختیار ندارد و درخواست فدراسیون عراق برای تکرار آزمایش‌ها پذیرفته نشد.

بر اساس پروتکل‌ها در ایران تست کرونا در دو مرحله انجام می‌شود. ابتدا هنگام ورود به این کشور و سپس ۲۴ ساعت قبل از بازی که این مسئله موجب نگرانی اعضای کاروان عراق در تهران شده است. آنها به نتایج تست‌ها اعتماد ندارند و اعتراض و شکایت‌شان به ناظر و نماینده AFC هم سودی نداشته و کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامات صورت گرفته از سوی کشور میزبان را تایید کرده و انجام آزمایش مجدد در یک آزمایشگاه دیگر را نپذیرفته است.

این در حالی است که اعضای تیم عراق همچنان در انتظار اعلام نتایج آزمایش هفت بازیکنی هستند که به تازگی وارد ایران شده‌اند.  

مهند جعاز بازیکن هاماربی سوئد، امیر العماری بازیکن گوتنبرگ سوئد، فرانس پتروس بازیکن فیبورگ دانمارک ، زیدان اقبال از منچستریونایتد، علی الحمادی از وایکمب وندرز انگلیس، سعد ناطق مدافع الشرطه عراق و  میثم جبار بازیکن نیروی هوایی نفراتی هستند که با دریافت نتیجه منفی تست قادر به حضور در تمرینات خواهند بود.

دیدار ایران و عراق در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A ساعت ۱۸  فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!

به گزارش "ورزش سه"، اولتراها یا همان هواداران افراطی میلان امشب با اقداماتی به نمایش‌های ضعیف روسونری اعتراض کردند. در جریان بازی آنها از تشویق دست برداشتند و سکوت کردند و این‌گونه اعتراض‌شان را بیان کردند.

آنها همچنین رافائل لیائو را هم به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های اخیر هو کردند. ستاره پرتغالی در دقیقه ۶۷ توسط استفانو پیولی از زمین خارج شد و از کنار دروازه بیرون رفت، نه از لب خط.

شدت توهین‌های هواداران میلان به لیائو به گونه‌ای بود که بر اساس گزارش چند رسانه ایتالیایی، لیائو پس از تعویض مستقیماً به داخل رختکن رفت و توجهی به نیمکت نداشت.

لیائو قبلاً در ماه آوریل در جریان باخت ۱-۰ مقابل رم در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا توسط هواداران خودی هو شده بود. این بازیکن ۲۴ ساله در آن بازی هم عصبانی شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران نارضایتی‌اش را ابراز کرد.

اولتراهای میلان که در اکثر دقایق بازی سکوت کرده بود و نام اعتراض‌شان را «صدای سکوت» گذاشته بودند، در ۱۰ دقیقه پایانی ورزشگاه را ترک و سکوها را خالی کردند. آنها همچنین تهدید کرده‌اند که در بازی‌های آینده هم این اقدامات را تکرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!